Marshall slušalice u Kopenhagenu nose kao modni dodatak – isplati li ih se kupiti?
Kopenhagen, grad poznat po svom sofisticiranom stilu i ljubavi prema dizajnu, posljednjih godina postaje epicentar novih trendova, uključujući i ne...
Od trenutka kada danas ažurirate Instagram, trenutačno najpopularniju foto-aplikaciju, dočekat će vas novi logo i izgled. Naime, Instagram je u potpunosti redizajnirao svoju izuzetno popularnu aplikaciju, vodeći se pristupom “vraćanje osnovama”: poznati logo i plava boja zamijenjeni su negativnim prostorom i gradientima tipičnima za Appleov iOS operativni sustav.
Iz Instagrama poručuju kako su ovim redizajnom vratili naglasak na fotografiju i video. Također, zahvalili su se brojnim korisnicima koji su posljednjih šest godina aplikaciju doveli do samog vrha popularnosti, čemu u prilog ide i posljednji podatak kako korisnici na Instagram dnevno postave preko 80 milijuna fotografija! Također, redizajnirane su i aplikacije Layout, Boomerang i Hyperlapse.