Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Nakon ljetnih otvorenja monobrand dućana Hugo Boss, svjetskog lidera u premium fashion segmentu, prvog premium koncept dućana Lacoste Le Club te prvog dućana Body Shopa u Hrvatskoj, Arena Centar nastavlja s otvaranjima i u jesen ulazi s dugoočekivanim otvorenjem najnovijeg koncepta multibrand dućana Peek & Cloppenburg nakon koje se očekuje i otvaranje dućana britanskog brenda Ted Baker.
Međunarodni lanac Peek & Cloppenburg, domaćoj modnoj publici poznat po asortimanu vrhunskih svjetskih brendova svih modnih segmenata i cijena, u Arena Centru otvara dućan koji će se isticati svojim novim industrijskim konceptom odjela za mlade, novim segmentima sporta i donjeg rublja za žene te najnovijim odjelom za tenisice i cipele, dok će premium odjel donositi nove kolekcija poznatih svjetskih brendova. Dućan Peek & Cloppenburg u Arena Centru se otvara 26. 9. uz ponude od -20 % na sav asortiman kao i posebnom atmosferom kupovine uz koncerte poznatih glazbenika i pjenušac koji će posjetiteljima omogućiti vrhunsko shopping iskustvo.
Proširenje ponude premium brendova u Arena Centru nastavlja se u listopadu kad će svoja vrata otvoriti britanski brend Ted Baker, jedan od najbrže rastućih brendova u kategoriji „dostupan luksuz“ iz Velike Britanije koji će također otvoriti dućan u novom konceptu.
Najnovija otvaranja i proširenja dućana dio su dugoročnih planova Arena Centra koji se, nakon što ga je preuzela grupacija NEPI Rockcastle, proširio za dodatnih 6000 m2, dok je početkom ove godine u neposrednoj blizini otvoren i retail park, Arena Park s 10 novih dućana.
„Dok smo Arena Parkom obogatili ponudu za obitelji i cjenovno osjetljivije kupce, unutar samog Arena Centra proširenjem smo dobili mogućnost obogatiti ponudu premuim brendovima. To je u skladu s našom dugoročnom strategijom koja se temelji na rezultatima istraživanja tržišta koja pokazuju da tipični posjetitelj Arena Centra prednost daje kvaliteti nad cijenom„ izjavila je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.
U 2020. i 2021. godini u planu je nova faza investicije i daljnje osnaživanje ponude Arena Centra.
O Arena Centru:
Arena Centar je već gotovo devet godina omiljeni trgovački centar u Hrvatskoj. Vrhunski modni, sportski, lifestyle i beauty brandovi te odlični kafići i restorani razlog su zašto posjetitelji uvijek iznova biraju Arena Centar. Arena Centar je dom više od 200 dućana, dominantan centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, najbolji centar zabave uz kino i kasino te vrhunsko gastronomsko odredište. Kao vodeći shopping centar na hrvatskom tržištu, Arena Centar ujedno je i prvi koji na pamet padne građanima Hrvatske te je najprepoznatljiviji shopping centar.