Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Mnogi dizajneri danas su ludi za Kendall Jenner, no 73-godišnji Calvin Klein, čije ime i dalje nosi poznati brend donjeg rublja iako on više nije direktor istog, ne dijeli njihovo mišljenje.
Calvin Klein više nije vlasnik kompanije koja nosi njegovo ime, međutim da je, Kendall Jenner nikad ne bi bila zaštitno lice kampanje tog brenda za donje rublje. Naime, 73-godišnji dizajner nije obožavatelj trenutačno najtraženije manekenke. “Vjerujem da je ona divna mlada dama. Međutim, ja je nikad ne bi uzeo za kampanju”, izjavio je. Calvin ne voli današnje reality zvijezde niti moderno doba u kojem vlada Instagram. Smatra da Kendall i njezina sestra Kim Kardashian neće imati dugoročni uspjeh. “Modeli su danas plaćeni po tome koliko followera imaju na društvenim mrežama. Ne angažira ih se zbog toga što predstavljaju suštinu nekog dizajna, što sam ja uvijek pokušavao. Angažira ih se na temelju broja obožavatelja koje imaju online. Mislim da to dugoročno neće uspjeti”, rekao je Klein.
“Mislim da to nije najbolja formula za uspjeh proizvoda kojeg želite prodati. Ako snimite izvrsne fotografije pravih ljudi u pravoj odjeći na pravoj lokaciji i objavite ih online, to je u redu. Ali probajte staviti neku staru odjeću na Kim Kardashian. Dugoročno – nećete napraviti ništa”, pojasnio je.
Možda nije fan Kendall Jenner, ali mu se zato Justin Bieber, koji je također zaštitno lice spomenute kampanje, jako sviđa.
“Kad kažem da mi se sviđa Justin u Calvin Klein kampanji, to je zbog toga što mi se on sviđa, a ne zbog činjenice da ima milijune pratitelja na društvenim mrežama”, zaključio je dizajner.