Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Jeste li među njima?
Čovjek i priroda neraskidivo su povezani. Ljudima je priroda neophodna te zato imamo obvezu i odgovornost štititi je i učiniti svijet boljim mjestom za život. To je jedini način kako možemo postati pokretači promjena kojima ćemo sačuvati planet za buduće generacije. Zato se u posljednje vrijeme ekološki osviješteni potrošači sve više okreću proizvodima baziranima na prirodnim sastojcima.
Ekološki proizvodi marke Frosch 100 % su biorazgradivi i neškodljivi za okolinu, nisu testirani na životinjama, ne sadrže fosfate i ostale teške kemijske elemente. Nježni su prema koži, ugodni i neagresivnih mirisa te iznimno djelotvorni.
Korištenjem dokazanih sastojaka kojima su se služile naše bake, poput octa, limuna, alkohola, sode bikarbone, naranče i lavande, stvorene su izvrsne recepture koje odgovaraju i čovjeku i prirodi. Stvorena je FROSCH zelena formula iz koje su dobiveni proizvodi koji su hipoalergeni i veganski certificirani. Svi imaju ekocertifikate i ispunjavaju najviše ekološke industrijske standarde. Frosch proizvodi dolaze u bocama napravljenima od 100 % recikliranih materijala.
Kompanija Werner & Mertz u okviru svoje reciklažne inicijative proizvela je i napunila više od 670 milijuna boca od reciklirane plastike.
U širokoj Frosch paleti nalazi se sve što je potrebno za održavanje higijene doma – od osvježivača zraka, do sredstava za održavanje higijene rublja. To su: najpopularnije sredstvo za uklanjanje kamenca, univerzalni proizvod na bazi naranče za čišćenje svih ravnih površina, odmašćivač na bazi sode bikarbone za čišćenje kuhinje i drugih površina, sredstvo za ručno pranje posuđa na bazi limete koje je nježno prema koži te WC gel na bazi lavande koji higijenski čisti i osvježava WC školjku. Uz ove bestselere, Frosch ima i liniju tekućih sapuna za ruke, osvježivače prostora s prirodnim esencijalnim uljima, a jedinstvena je i linija proizvoda za njegu i čišćenje rublja za bebe i predmeta koje koriste najmlađi.
Proizvodi su hipoalergeni, veganski i pažljivo čuvaju nježnu bebinu kožu. Za više od 36 godina, kompanija Werner & Mertz svojim ekološkim brendom Frosch primila je brojne nagrade za dostignuća u očuvanju životne sredine. Zahvaljujući brojnim inovacijama, desetljećima je lider na tržištu ekoloških proizvoda, što potvrđuje i povjerenje potrošača u Njemačkoj i Austriji, gdje je ekobrend Frosch biran za robnu marku kojoj se najviše vjeruje, i to 22 godine zaredom (Most Trusted Brand – Reader’s Digest magazine).
Kompanija Werner & Mertz s brendom Frosch prema mišljenju kupaca na prvome je mjestu u kategoriji proizvoda za pranje i sredstava za čišćenje domaćinstva, ispred brojnih značajnih imena iz ovog područja. Najveća snaga ovog brenda jest ekološka strana jer su svi proizvodi sigurni za čovjeka i okolinu. Anketa javnog mnijenja pokazala je da je brend Frosch najpopularniji s kontinuiranim rastom. Kompanija je predvodnik u primjeni kružnog gospodarstva i održivog razvoja i najuspješnija u inovaciji nove ambalaže od reciklirane plastike iz sustava Yellow bag s bocama od 100 % reciklirane plastike koje se mogu 100% reciklirati. Anketu realizira njemačka državna institucija YouGov na uzorku od 900 000 odraslih građana s parametrima: dojam o određenom brendu, kvaliteta, vrijednost, zadovoljstvo kupca, preporuka i reputacija.
Foto: Polina Lebed/iStock/Getty Images Plus, PR