Prema novoj studiji koju je proveo ESW-ov Global Voices na više od 16 000 sudionika, mlađi potrošači odlučuju se na ekološki prihvatljivije proizvode i kozmetiku.
Gotovo 60 % kupaca generacije Z i milenijaca kaže da su prestali kupovati robne marke koje nemaju – ili ne komuniciraju učinkovito – ekološke standarde. ESW-ova najnovija anketa Global Voices također je otkrila da je dvije trećine potrošača milenijaca potrošilo više na proizvod jer je bio održiv ili je imao održivo pakiranje. Istraživanje je obuhvatilo više od 16 000 osoba iz više zemalja od kojih čak 66 posto kaže kako više troše jer kupuju kozmetičke proizvode koji su održivi.
Predsjednik i izvršni direktor ESW Americas, Patrick Bousquet-Chavanne napominje da su transparentnost u etičkim i održivim praksama motivirajući čimbenici za “Gen-Z” kupce.
“Mlađi potrošači itekako su svjesni napora marke prema održivosti. Postoji dobro poznata, stalna rasprava o tome jesu li vrijednosti ovih potrošača zapravo u skladu s njihovim ponašanjem pri kupnji, ali naši najnoviji podaci pokazuju da će većina zapravo uzeti u obzir prakse održivosti kada donose odluke o kupnji i možda čak odbitikupnju od robne marke koja nema (ili ne objavljuje) svoje ekološke akreditive.”
Ta želja za održivošću dolazi uz sve veću svijest o greenwashingu.Brendovi koji oglašavaju svoje održive prakse, ali ih se ne pridržavaju, doprinose općem nedostatku povjerenja na tržištu.
Oko 62 % potrošača svjesnije je praksi greenwashinga sada nego u ovo doba prošle godine, što dodatno ukazuje na želju za transparentnošću i pouzdanošću. Oko 67 % kupaca razmatra etičku proizvodnju kada kupuju putem interneta – njih 63 % je tražilo proizvode u održivom pakiranju, 42 % uključuje opcije za manje pakiranja općenito kada razmišljaju o kupnji, a 35 % uključuje opcije za ekološku dostavu, kao što su električna vozila i kompenzacija ugljika.
Valja spomenuti da su ekološki osviještene kupovne navike prisutne kod mlađih generacija posvuda.Na tržištima SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva 70 % mlađih potrošača kupuje s brigom za okoliš, u usporedbi sa 65 % Kanađana.Zemlja s najvišom razinom zabrinutosti za okoliš bila je Indija, s 98 % generacije Z i milenijaca koji pri kupnji imaju na umu održivost. Ipak, samo njih 35 % stavlja naglasak na anuliranje ugljika, iako upravo ta stavka postaje sve bitnija među kozmetičkim markama.
Ove nam statistike također pokazuju da je generacija Z najviše zainteresirana za etičku proizvodnju te održiva pakiranja.
Također, ovaj pomak prema ekološki osviještenom konzumerizmu trebao bi poslužiti kao poziv na buđenje robnim markama da budu transparentniji u svojim praksama proizvodnje, pakiranja i dostave, kako piše Newbeauty.