Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Suradnja s velikim brendom svakako će privući novu publiku
I dok željno iščekujemo novu sezonu serije “Emily in Paris”, na koju su gledatelji imali doista podijeljena mišljenja, stigle su vijesti iz brenda Lancôme koje će razveseliti sve obožavatelje stylish glavne junakinje.
Suradnje velikih beauty brendova s uspješnim fenomenima iz pop kulture nisu novost, no s obzirom na popularnost ove serije ne čudi da se Lancôme odlučio baš za ovu suradnju. Riječ je o limitiranoj kolekciji proizvoda za njegu, mirisa i make-upa koji su autentični za Emily kao glavnog lika serije. Za one koji su kolekcionari kozmetike i zbog predivnih ambalaža, ovo je sigurno nešto što biste mogli poželjeti jer kombinacija boja i motiva Eiffelovog tornja i srca, zapravo je utjelovljenje duha serije.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Pročitajte: Ellen DenGeneres lansirala age positive skincare liniju
Konkretno, 29. prosinca kada dođe u prodaju pronaći ćete paletu sjenila u obliku srca – s detaljem zlatnog Eiffelovog tornja – koja sadrži desetak nijansi posvećene likovima iz serije: Emily, Camille i Mindy. Lancômeova maskara Monsieur Big u limitiranoj ambalaži, te Advanced Génifique seruma i L’Absolu Rouge ruževi koji dolaze u nude, grimiznoj i žarkocrvenoj, a prilagođeni su motivima serije. Za kraj, možda i dio koji najviše iščekujemo, tu je ograničena serija Idôle Eau de Parfum bočica također prošarana srcem i motivima Eiffelovog tornja.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ovom kolekcijom, ne sumnjamo, privući će svakako pažnju nove publike. “Serija “Emily in Paris” je svjetski fenomen, sa svjetskom rezonancijom, identično Lancômeu,” rekla je Françoise Lehmann, CEO Lancômea. “Zvijezda serije, Lily Collins, također je idealna Lancôme ambasadorica, što suradnju čini savršenim spojem.”
Foto: Lancôme/Instagram