Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Beauty suradnje između brendova ili brendova i poznatih osoba postaju sve češća pojava, a rezultat nas uglavnom ugodno iznenadi. Upravo je to bio slučaj i s onom najnovijom – između slavnog francuskog brenda Nars i britanske kuće Erdem. Predstavljena je u sklopu revije kuće Erdem na londonskom Tjednu mode, a pozitivne reakcije nismo morali dugo čekati. Kako piše WWD, na kolekciji su radili nekoliko mjeseci, a sâm Erdem Moralıoğlu je bio osobno uključen u cijeli proces. Inspirirana je neobičnim cvijećem (koje je inače zaštitni znak dizajnera) i sastoji se od čak 13 proizvoda, poput ruževa i sjenila za oči, a posebno se ističe puder u prahu za usne. Riječ je o proizvodu koji Nars dosad još nikad nije imao u svojoj ponudi, koji za glavni cilj ima produljiti postojanost ruža i koji nas sve iznimno zanima! Kako je izjavio Erdem, bilo mu je jako zanimljivo istraživati svoju estetiku u suradnji s Narsom te provjeriti koliko daleko mogu otići u korištenju različitih elemenata kroz boje i proizvode. Kolekcija će u Velikoj Britaniji biti dostupna od 15. travnja, dok nije poznato kad će se moći nabaviti i u drugim zemljama.
IZVOR: BURO247.HR