
8 proizvoda iz nove essence kolekcije koji bi uskoro mogli postati viralni
Ako postoji savršeno vrijeme za osvježenje naše beauty rutine, to je definitivno proljeće. Bilo da tražite novi, zabavni make up ili proizvode koji...
Beauty suradnje između brendova ili brendova i poznatih osoba postaju sve češća pojava, a rezultat nas uglavnom ugodno iznenadi. Upravo je to bio slučaj i s onom najnovijom – između slavnog francuskog brenda Nars i britanske kuće Erdem. Predstavljena je u sklopu revije kuće Erdem na londonskom Tjednu mode, a pozitivne reakcije nismo morali dugo čekati. Kako piše WWD, na kolekciji su radili nekoliko mjeseci, a sâm Erdem Moralıoğlu je bio osobno uključen u cijeli proces. Inspirirana je neobičnim cvijećem (koje je inače zaštitni znak dizajnera) i sastoji se od čak 13 proizvoda, poput ruževa i sjenila za oči, a posebno se ističe puder u prahu za usne. Riječ je o proizvodu koji Nars dosad još nikad nije imao u svojoj ponudi, koji za glavni cilj ima produljiti postojanost ruža i koji nas sve iznimno zanima! Kako je izjavio Erdem, bilo mu je jako zanimljivo istraživati svoju estetiku u suradnji s Narsom te provjeriti koliko daleko mogu otići u korištenju različitih elemenata kroz boje i proizvode. Kolekcija će u Velikoj Britaniji biti dostupna od 15. travnja, dok nije poznato kad će se moći nabaviti i u drugim zemljama.
IZVOR: BURO247.HR