Na temelju dosadašnjih ocjena: Ovo su najbolji božićni sajmovi u 2024. godini
Kuhano vino, lampice, simpatični štandovi i druženje s najdražima dok ispijamo vrući napitak u rukavicama... Advent u Zagrebu uvijek je pravi spekt...
U subotu, 4. lipnja 2022. godine, održana je akcija čišćenja plaže “Spjaža” na otoku Susku. Akciji su prisustvovali djelatnici tvrtke VM2 COSMETICS u sklopu društvenog doprinosa koji je važan stup make-up brendova essence i Catrice. Pridružili su im se i lokalni mještani, kao i influenceri Balkan Top Star emisije.
Ovo nije prva takva akcija čišćenja plaža make-up brendova essence i Catrice. Posljednja akcija čišćenja u kojoj su sudjelovali make-up brendovi essence i Catrice odvila se na otoku Silba, a ove godine pijesak, trstika, tišina, mir i kristalno čisto more učinile su Susak idealnim odabirom. Susak je jedinstveni otok na Jadranu kako po svom nastanku tako i po svom izgledu. Debele slojeve finog žućkastog pijeska na kamenu vapnenačku ploču nanijeli su pradavni vjetrovi. No, nažalost, danas na slojevima pijeska možemo pronaći različite vrste manjih komada otpada.
Nakon akcije dodijeljene su nagrade, a i prezentirani su običaji ženskog tradicijskog odijevanja na otoku Susku.
Essence i Catrice ne samo da brinu za životnu sredinu već i jako vole životinje te su od samog postojanja brendova cruelty-free jer ne testiraju svoje proizvode na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama. Članovi tvrtke VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukacijski centar o moru te novčanom donacijom podržali edukacijsku ulogu i ulogu podizanja svijesti javnosti koju provodi Institut Plavi svijet. A ono što je najzanimljivije – usvojili su dva dupina, Meta i Apple.
Akcija čišćenja, osim same koristi čišćenja priobalnog područja, imala je za cilj pokazati široj javnosti koliko se stvarno otpada može pronaći na našoj obali te dodatno podignuti svijest o ovom globalnom problemu. Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja, oba brenda koja su u vlasništvu tvrtke cosnova rade na stalnom smanjenju uporabe mikroplastičnih čestica, prilikom koje je ušteđeno oko 300 tona novih plastika kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda, tvrtka cosnova Beauty je klimatski neutralna tvrtka.
Cilj brendova i inače je imati pozitivan utjecaj, a ono najvažnije jest proizvodnja 100 % bezopasnih proizvoda najviše kvalitete, kao i posvećenost okolišu kako bi ga zaštitili i sačuvali za buduće generacije.
Proizvodi essence i Catrice nikad nisu bili testirani na životinjama, a uz to se brinu i za održivi uzgoj i zaštitu lokalnih ekosustava kao što je kod upotrebe palminog ulja te su dio međuindustrijske inicijative Responsible Mica Initiative koja okuplja sve uključene sektore kako bi se postiglo brže i sveobuhvatnije poboljšanje sustava dolaženja do MICA sirovine koja je prirodno svjetlucava i najvažnija baza materijala za efektne pigmente u dekorativnoj kozmetici, a koja se kopa u teškim uvjetima. essence i CATRICE su na putu biti 100 % vegan.
Slijedite i vi pojam održivog razvoja kao razvoja koji zadovoljava potrebe današnjice, a pritom ne ugrožava potrebe budućih generacija.
Bravo za essence i CATRICE!
Foto: PR