Službeno je: Single žene su sretnije od single muškaraca
Život samaca ima svoje prednosti i mane, a sreća pojedinca koji nije u vezi najčešće ovisi o tome koliko žarko zapravo žudi za partnerskim odnosom....
Kornjača i zec održivog doba
Kornjača kao upornost koja pobjeđuje brzopletost. U modernom dobu i trendovima koji se mijenjanju kao brzi zec. Dosljednost brendova essence i CATRICE te samospoznaja o sposobnosti da na mudar način donose na beauty stalke krajnjim kupaca kvalitetan, cjenovno pristupačan trendi proizvod, a pri tome da ne štete svome okruženju, a sve to uz timski rad zaslužna je za njihov uspjeh.
Pouka basne o kornjači i zecu da spor i staložen pobjeđuje promijenila se kako se i trendovi mijenjaju. Sada pobjeđuje staložen i brz, zapravo onaj koji reagira najbolje na promjene i pritom se brine o svemu što ga okružuje.
Visokokvalitetni i cjenovno pristupačni make-up brendovi essence i CATRICE implementiraju globalnu sustainability strategiju brendova lokalno. Te već treću godinu zaredom timski su udruženi u predivnoj priči čišćenja plaža.
Ovoga puta inspirirani mudrim kornjačicama u mjesecu kad se obilježava Svjetski dan morskih kornjača odlučili su posjetiti Lošinj u Oporavilištu za morske kornjače.
Brendovi essence i CATRICE ne samo da se brinu za životnu sredinu već i jako vole životinje te od samog postojanja brendova su cruelty free jer ne testiraju na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama. Članovi tvrtke VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukacijski centar o moru te novčanom donacijom podržali edukacijsku ulogu i ulogu podizanja svijesti javnosti koju provodi Institut Plavi svijet. Na kratkoj i vrlo poučnoj edukaciju u Institutu o morskim kornjačama koje obitavaju u Jadranskom moru naučili su i da morske kornjače stradavaju zbog posljedica zagađenja mora različitim otpadom, posebno plastičnom ambalažom koju progutaju zamijenivši je za hranu te u ribarskim mrežama ili od posljedica ranjavanja brodskim propelerom.
Drugi dan uputili su se na otok Ilovik gdje su zajedno s lokalnim mještanima, kao i influencerima BALKAN TOP STAR emisije održali akciju čišćenja plaže kako bi podigli svijesti javnosti o važnosti zaštite i očuvanja kornjača i naših plaža. Čistili su najveću uvalu na otoku s pješčanom plažom Paržine na jugoistočnoj strani otoka.
Za Ilovik se kaže da je otok cvijeća, jer gotovo oko svake kuće cvatu oleandri, palme, ruže i drugo cvijeće, a specifičnost ovog otoka su visoka stabla eukaliptusa, ujedno je i otok pješaka jer na njemu nema automobila. Kornjače i cvijeće i more bili su i više nego dovoljni za sreću i pouku da radimo timski i djelujemo za održivi način življenja. Za dobrobit nas samih i svega što nas okružuje.
Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja oba brenda rade na stalnom smanjenju uporabe mikroplastičnih čestica, prilikom čega je ušteđeno oko 300 tona novih plastika kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda. Tvrtka vlasnik brendova, cosnova Beauty je klimatski neutralna tvrtka.
Tekst i fotografije: Promo