Genijalna ideja: eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila tolik...
Hairstyle News svojih je 20 godina posvećenosti razvoju frizerske struke spektakularno proslavio u opatijskom Centru Gervais okupivši gotovo dvije tisuće posjetitelja, primarno frizera svih generacija koji su dobili novu razinu inspiracije od strane vodećih domaćih i stranih edukatora.
Veliki rođendan Hairstlye Newsa i 18. istoimeni festival sinonim je kreativnosti struke koja kroz druženje i razmjenu znanja u afirmativnom ozračju postavlja nove standarde etablirajući struku koja je itekako važan društveni čimbenik čemu svakodnevno svjedočimo. Naime, Hairstlye News festival je jedan od najdugovječnijih događanja frizerske struke u Europi, i to uz događanja u Parizu, Londonu, Bologni i Düsseldorfu. Ovime i Opatija postaje središte susreta ove kreativne industrije koja je oživjela naše turističko središte tijekom dva festivalska dana.
“Hairstyle News festival prilika je za struku da napuni pokretačko gorivo kreativnošću i punim jedrima krene prema naprijed. Zajedništvo struke, razmjena ideja i inspiracije, otkrivanje novih inovacija bile su okosnice i tijekom ovogodišnjeg festivala, važnog za svakog frizera koji se ciljano želi razvijati i podići kvalitetu”, rekao je Denis Vidović, direktor Hairstyle News festivala zahvalivši svima koji su posjetom obogatili ovogodišnju veliku obljetnicu baziranu na ljubavi prema kosi.
Aleksandra Oparov, poznata riječka frizerka i moderatorica predavanja i panela u sklopu festivalskog Salon Business programa, rekla je kako struka u okviru Hairstyle Newsa može itekako naučiti, a pogotovo iz iskustva kolega koji nesebično dijele svoja znanja. Izjavila je da su u okviru okruglog stola Što znači voditi uspješan salon u manjem gradu raspravljali o nedostatku radne snage, financijama i, između ostaloga, o utjecaju i pritisku turističke sezone na balansiranje opsega posla u frizerskim salonima. Naime, na pozicioniranje hrvatskog turizma utječe i pružanje visoke razine uslužnosti i u frizerskim salonima, poglavito u morskim destinacijama. Tu je bitna motivacija zaposlenika, visoka kvaliteta pružene usluge, praćenje trendova, kontinuirana edukacija i učinkovita promocija kroz sve kanale komunikacije.
Sudionici okruglog stola, vlasnici frizerskih salona, naglasili su važnost o njegovanju međuljudskih odnosa što se naslonilo i na predavanje svjetski poznate londonske edukatorice Sophije Hilton koja je govorila o međugeneracijskom menadžmentu. Naglasila je važnost promjene stavova u pristupu mlađim generacijama koje vlasnici žele zadržati u frizerskom salonu. Bitno je izgraditi komunikacijski most koji može premostiti jaz u razmišljanjima, pristupu poslu, razumijevanju mlađih generacija koje je bitno odgovorno i dosljedno voditi. U tome pomaže i psihologija u frizerskim salonima, o čemu je govorila Maja Vučić, profesorica psihologije, koja je naglasila važnost afirmativnog feedbacka umjesto negativne kritike te je s frizerima podijelila niz alata kako se, između ostaloga, nositi sa svakodnevnim stresom i negativnostima.
Razinu inspiracije koju frizeri mogu dobiti na Hairstyle News festivalu zorno je prikazao i panel s Mijom Majhenom, poznatim stilistom kose, beskrajno skromnim stručnjakom i freelancerom koji stilizira kosu za najpoznatije globalne brendove na tjednima mode u Parizu, Londonu… On je podijelio s frizerima svoja prva iskustva i uspjehe, a pouka njegovog predavanja jest da je potrebno iskoračiti i odvažiti se raširiti krila te da biti frizer nije samo rad u frizerskom salonu nego ovo zanimanje pruža puno više mogućnosti kad se osoba želi afirmirati i razvijati.
Na njegovo predavanje fantastično se nadovezao i show Vassila Atanassova, jednog od najvećih artista iz regije i edukatora L’Oréal Professionnel Paris tima, koji je predstavio inovaciju u bojenju. Rekao nam je da ga je priroda inspirirala, točnije svila te da proces stvaranja jednog ovakvog spektakla uvijek kreće od idejne faze koja je njemu osobno najintenzivnija. Osvrnuo se i na fantastičnu organizaciju Hairstyle News festivala i publiku, koja ga je pratila sa zanimanjem jer pretočiti ideju stvaranja svile u kosi nije nimalo lako, ali je kulminiralo jedinstvenom prezentacijom kreativnosti u kosi s iznimno atraktivnim bojama koje ćemo zasigurno vidjeti na ulicama ovog proljeća.
Kanso Academia, V17 by Sead Nunić, IM Academy, Artego, Mič Styling, Montibelo tim, Eugene Perma tim i slovenski ID Factory Hair Group tim u sklopu programa Cut&Style i Colorama predstavili su najnovije trendove u bojenju kose i tehnike šišanja koje će utjecati na zadovoljstvo klijenata, što će se pretočiti i u uspješnost poslovanja frizerskog salona. Ženska populacija itekako će imati širok izbor mogućnosti za naglasiti svoju originalnost kroz kosu, kako u bojama tako i u tehnikama šišanja. U rasponu je široka paleta boja, a od tehnika šišanja jedan od trendova ove sezone svakako su slojevita šišanja. Naglašeno je i geometrijsko šišanje, koje je u suštini baza koju bi trebao poznavati svaki vrsni frizer, no ono što se ističe jest profesionalno njegovana kosa koja je usklađena s tenom, bojom očiju i stilom odijevanja.
Valja se osvrnuti i na iznimno bogat festivalski program Barbershop Arene, koja je ove godine iznimno zasjala. Regionalne barbere oduševila je mlada, dinamična barberica Hayden Cassidy iz Londona, koja je predstavila i inspirirala svojim načinom rada i poslovnom filozofijom, gdje je naglasila da itekako pazi na svakog klijenta koji su njoj, u suštini, hodajuća reklama jer dobro odrađen posao u salonu uvijek se vraća kroz osobnu preporuku, uz, naravno, prezentaciju na društvenim mrežama.
Fulir Barbershop, Polyboy Academy, Salon by Marko Stanzl, Barbershop Ritual, Brivska Akademija, Depot tim, Tonino Barbieri i Ivan Duda Education pokazali su mladim barberima kako se i u muškom frizerstvu trendovi i stilovi itekako mijenjaju i da ih je potrebno pratiti da bi unaprijedili odnose s klijentima. Pregršt je mogućnosti kako i muškarci mogu izraziti svoju autentičnost i individualnost kroz kosu, a brada je također neizostavna gdje se naglašava važnost profesionalne njege, što je zapravo opća higijena muškarca.
Barbershop Arena svakako promiče granice kreativnosti među barberima, ali itekako se razgovaralo i o problematici s kojima se svakodnevno susreću, a primarno je to nedostatak radne snage. Animiranje radne snage vlasnici barber shopova potiču kroz edukacije, team buildinge, pa čak i primjenu američkog modela poslovanja kroz iznajmljivanje stolica barberima koji time mogu kreirati svoje radno mjesto i afirmativnu atmosferu u kolektivnom okruženju. I Bradata aukcija, humanitarna akcija splitskih barbera, utječe na promociju frizerske struke, a organizatori poručuju kako će svoju misiju nastojati proširiti, što će zasigurno uspjeti jer se radi i na osvještavanju zdravlja muškaraca.
Zaključno, Hairstyle News Festival je sinonim i primjer dobre prakse gdje se struka ujedinjuje u stvaranju novih vrijednosti kako za struku tako i za društvo. Kako bi se potaknulo zajedništvo struke, Hairstyle News svakodnevno promiče i potiče struku kroz svoje online kanale, a dva vrhunski organizirana festivalska dana kruna su cjelogodišnjeg djelovanja, što je i dokazao ovogodišnji festival. Generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Hairstyle News Festivala je L’Oréal Professionnel Paris.
Foto: Luka Smuk, Sanjin Kaštelan