Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Iako je borba protiv fejkova konstantna, a primjer je najnovija zapljena šminke vrijedne 300.000 američkih dolara u Los Angelesu, činjenica je da i kupci sami moraju biti svjesni da je samo original vrijedan tih novaca. Naime, nije u pitanju samo novac negi i zdravlje, a to je neprocjenjivo.
“Kupujte od provjerenih prodavača”, komentirala je Lillian L. Carranza iz policije Los Angelesa.
“Fejkovi ne sadrže samo bakterije, nego su tu i razni sastojci životinjskog podrijetla te nedopušteni sastojci s liste zabranjenih. Recentni zaplijenjeni make-up su lažni proizvodi Kylie Cosmetics i drugih poznatih brendova” dodala je.
Ovo je samo jedan u nizu ulova, prije oko dvije godine policija Los Angelesa zaplijenila je šminku u vrijednosti od oko 700.000 američkih dolara, a jedan od onih zaslužnih za ovu akciju, Marc Reina, istaknuo je kako su proizvodi nađeni na čak 21 gradskoj lokaciji.
Iako je uglavnom riječ o nesvjesnoj kupnji lažnjaka, svjetski mediji poput časopisa InStyle, prenijeli su više puta objave žena koje su istaknule kako im nije važno da je fejk, jer one žele imati lijepu kutijicu, s imenom popularnog brenda.
Kris Buckner, privatni detektiv koji se pojavljuje u Netflixovom dokumentarcu Broken, ističe da se vodi neophodnom provjerom tri stvari: cijene, mjesta kupnje i pakiranja.
“Ako je nešto u pola cijene od originalne, tu se već pali alarm”, komentirao je Buckner. Također, većina tih megabrendova ima vlastite kanale prodaje te su dostupni isključivo u popularnim robnim kućama i ekskluzivnim dućanima, kako dodaje detektiv.
Osim neobične online destinacije, i samo pakiranje može biti indikator lažnjaka. Tu su neobični fontovi, mutne fotografije i te neke sitne, na prvu možda neuočljive, pogreške u izgledu pakiranja. Uvijek treba na neki način provjeriti od kuda roba dolazi.
Činjenica je da i veliki igrači, na primjer Amazon, dopuštaju preprodavačima da prodaju svoje proizvode, tko zna što se iza toga krije.
Također, ako online destinacija ima samo par proizvoda iz linije, moguće da su fejk jer mnoge kozmetičke kuće uvjetuju plasiranje cijele kolekcije proizvoda. Naravno, i komentirari i recenzije mogu biti lažni.
Najsigurnije je kupovati na online destinacijama brenda, velikih drogerija i u provjerenim dućanima koji imaju čitavu liniju nekog brenda.