24 dana luksuznih iznenađenja: otvorili smo najljepše adventske kalendare u 2024.
Ove godine poželjet ćete da Božić nikad ne dođe, poručuju iz L’Occitanea, a mi se slažemo s njima nakon što smo zavirili u njihov adventski kalenda...
Vrijeme u kojemu živimo traži od nas da budemo inovativni i kreativni, da učinimo ono što nitko drugi nije učinio, da pomičemo granice i rastemo. Svojim djelovanjem Dermalogica je na globalnoj sceni godinama prepoznata kao inovativna tvrtka s cjelovitim i funkcionalnim rješenjima u njezi kože, a potvrda tome stiže i u obliku najnovijeg priznanja Fast Companya, koji je Dermalogica FaceMapping metodu uvrstio među 10 najznačajnijih svjetskih ‘beauty’inovacija 2020. godine. Američki Fast Company je već 25 godina jedan od vodećih svjetskih medija koji fokus stavlja na inovacije u tehnologiji, poslovanju, etičkoj ekonomiji i dizajnu, te na godišnjoj razini ističe najinovativnije proizvode iz istih područja, zbog čega je ovo priznanje još vrijednije.
Zbog čega je FaceMapping proglašen jednom od najvećih inovacije 2020. godine?
Dermalogica FaceMapping je dostupna kao digitalna aplikacija koja ‘mapirajući lice’ pruža sveobuhvatan uvid u stanje kože te detektira uzročnike problema, a temelji se na drevnim spoznajama kineske medicine prema kojima koža odražava stanje cijelog organizma. U FaceMappingu koža lica i vrata podijeljena je u 6 zona i svaka zona govori o stanju organa s kojima je povezana. Analizirajući kožu lica korak po korak FaceMapping prepoznaje tip kože i njezino trenutno stanje – crvenilo, dehidriranost, višak sebuma, hiperpigmentacija i druge nepravilnosti. Kako bi i sami isprobali FaceMapping metodu potreban vam je mobilni uređaj ili računalo s kamerom, dok ćete digitalnu aplikaciju pronaći na facemapping.me
Valja istaknuti i kako je sama aplikacija izuzetno jednostavna za korištenje, a rezultati su odmah dostupni i vrlo jasno komunicirani. Kako bi kožu doveli u ravnotežu potrebna je sustavna i adekvatna njega koju će ova inovativna aplikacija preporučiti svakom korisniku / korisnici nakon analize. Lako dostupan i jednostavan način za provjeriti stanje kože lica može biti i sjajan uvod za posjet jednom od DermaCare centara u kojima će Dermalogica terapeuti za kožu odgovoriti na sva pitanja i pomoći u rješavanju eventualnih nedoumica dok će korak po korak i sustavno analizirati svih šest zona lica, te osmisliti najbolju individualnu njegu za lice.
I dok je osnovna verzija digitalne aplikacije FaceMapping svima dostupna, u pripremi je i FaceMappingPRO verzija za stručnjake, kozmetičke salone i dermatološke klinike. Na ovaj način Dermalogica s istinskim veseljem i radoznalošću za poboljšanjem i napretkom nastavlja biti brend koji će i u budućnosti nuditi originalna i učinkovita rješenja za njegu, zdravlje i ljepotu kože.