Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Sinoć je u prepunom veličanstvenom parku Green Golda održana prva večer Fashion Weeka Zagreb by Afrodita. Zaista čarobna i veličanstvena atmosfera, s prizvukom chic vrtnih zabava, uz jezero s lopočima, hrpu cvijeća, titraje svijeća i odlične moderne revije Zagreb je jednu noć preselila u Pariz.
U atmosferi čarobnog cvjetnog vrta, modna večer je započela s četiri haljine poznate slovenske modne dizajnerice Maje Štamol, inspirirane novom linijom gelova Afrodita kozmetike – Secret Garden. Prekrasne haljine u bojama ruže, magnolije, božura i orhideje, savršeno su se uklopile u tajni vrt Fashion Weeka Zagreb.
Fashion Week Zagreb by Afrodita otvorila je revija dizajnerice Marije Cvitanović Marka Vintage Glamour Pounje. Nastavila se prvim predstavljanjem modne kuće Stolnik na Fashion Weeku Zagreb, ponovnom suradnjom majstora pletenine Igora Galaša s mamom Maricom i Mariom Treščecom te umjetničkom pričom naše poznate i cijenjene kostimografkinje Đenise Pecotić i Emine Kušan. Večer su zatvorile revije Mandali Mendrile iz Amsterdama, čije su kolekcije često popraćene u američkom Vogueu, te revijom Hrvata s američkom adresom – Sylvia Roubertta Kovacica, koji u New Yorku niže uspjehe i odijeva velike svjetske zvijezde. Sinoć su predstavljeni i mnogi beauty trendovi za koje je bio zadužen tim Profokus, uz novi make-up vrhunske beauty kuće Clinique, dok je tim Keune akademije bio zadužen za senzacionalne frizure svih modela.
Marka M Marija Cvitanović Vintage Glamour Pounje
Ne zna se tko je bio više bez daha. Svaka žena u publici koja je poželjela barem jedan komad senzacionalnih svilenih negližea koje može nositi i po danu i navečer, ali i spavati u njima, ili muški dio publike koji se izgubio od nestvarne ljepote modela i manekenki.
Novim predstavljanje Vintage Glamour kolekcije za brend M Marka Pounje, Marija je nastavila uspješnu suradnju s poznatim proizvođačem modernog rublja – Pounjem, koju je započela prije godinu dana, upravo predstavljanjem na Fashion Weeku Zagreb. Nova kolekcija M Marka Pounje odražava ženu današnjice koja uživa u vlastitom tijelu, ugodnoj podatnoj odjeći i svojoj osobnosti kroz igru kombiniranja modernog i trendovskog s vintage glamurom koji dizajnerica Marija Cvitanović oživljava u svakoj svojoj kolekciji u suradnji s Pounjem. Sloboda duha žena za koje Marija dizajnira ključna je za transformaciju iz ležerne i senzualne bosonoge djevojke u svilenom kombinezonu ili negližeu u zavodljivu i elegantnu damu u čipkastoj večernjoj kreaciji i visokim potpeticama. Ono što je posebno zanimljivo jest multifunkcionalnost i velika mogućnost stilske transformacije kolekcije Vintage Glamour, jer se sastoji od haljina, negližea i kombinezona koji savršeno odgovaraju svakoj ženi koja teži jednostavnosti i ležernosti, a mogu se nositi u krevetu, ali i na vjenčanju i na crvenom tepihu.
Svila i čipka kao već prepoznatljive omiljene tkanine Marije Cvitanović, kao i besprijekorni krojevi negližea, haljina-spavaćica, kombinezona i tunika koji opušteno padaju niz tijelo, ali naglašavaju sve što se na ženskom tijelu uvijek treba decentno naglašavati. Ovo su modeli uz koje ništa više nije potrebno, sami po sebi i više su nego dostojni svake prigode.
Stolnik
Stolnik moda renomirano je ime s tradicijom 25 godina na domaćoj modnoj sceni koje je posebno poznato po kvalitetnom i promišljenom dizajnu, odabiru visokokvalitetnih tkanina te kolekcijama u malim serijama. Duh sinoć prikazane kolekcije može se sažeti u par osnovnih pojmova: ljeto, more, opuštanje, zen!
Počevši od laganih prozračnih i fludinih tkanina i forma u prevladavajućim nijansama opuštajuće svjetlo plave do energične “električne” plave (uz uplitanje bolje bjelokosti, zelene te razigranosti struktura i uzoraka…) pa do minimalističke jednostavnosti vječne kombinacije crno-bijelo sa čvrstim tkaninama i origami elementima u kroju željelo se dočarati opuštenost ljeta uz more koja vodi k čistom, savršenom zenu. Dizajnerica Lidija Skočibušić odjevne je predmete zamislila tako da mogu funkcionirati u raznim prigodama, u svako doba dana i noći i to nam se jako sviđa.
Mamita by Igor Galaš
Nakon iznimno dobro prihvaćene Mamita kolekcije na prošlom izdanju Fashion Weeka Zagreb, dizajner Igor Galaš nastavlja predivnu sinergiju izrade dizajna i modnog izričaja s majkom Maricom, koja i u novoj Mamita kolekciji plete iznimne tople i od najkvalitetnijih sirovina izrađene pulovere, jakne i predivne komade odjeće koji ne samo da su dobro prihvaćeni nego i osvajaju nagrade diljem svijeta. Kolekcije igora Galaša oduvijek su ocjenjene istinskom izvornom kvalitetom ručnog rada i tradicije u smjeru suvremene umjetnosti i modnog dizajna. Kolekcija je upotpunjena dekonstruktivnim odjevnim predmetima od najkvalitetnijih materijala u tri boje posložene da bi u toj sinergiji čvrstih krojeva i mekane siluete vune izgledali grafičko skulpturalni u funkciji suvremene odjeće za svaku ženu koja je sigurna u sebe i cijeni svoju osobnost.
Najljepše u cjeloj kolekciji je to što se nadopunjavanje i sinergija mame Marice i Igora povezuje u veliku jednoličnu cjelinu u kojoj inspiracija i kreativnost dolaze do najviše točke ljepote modnog dizajna i ljubavi prema svemu što nas okružuje. S obzirom da ovu cijelu modnu priču čini zapravo veseli trio, pa se osim Igora i mame Marice tu nalazi i frizer Mario Trešćec, moramo spomenuti posebne frizure po kojima su revije Igora Galaša već poznate.
Đenisa Pecotić i Emina Kušan
Đenisa Pecotić i Emina Kušan naglašavaju kako su one ponajprije dvije kostimografkinje koje katkad promišljaju i modni dizajn. Na tom tragu je nastala i ova kolekcija koja predstavlja šetnju regijama njihove domovine od juga k istoku, povezujući elemente materijalne baštine s elementima narodnih nošnji. A sve u želji da potaknu potrebu za očuvanjem tih baština. Predstavljena su četiri simbola hrvatskih regija – Istre, Dalmacija, Slavonije i Zagreba, ali njihove suprotnosti, negativi. U modnom smislu vidimo savršenu konstrukciju i dekonstrukciju u crnoj i bijeloj boji, sudar suprotnosti. Ono što nam Đenisa Pecotić i Emina Kušan poručuju jest to da otvorimo naše ormare, škrinje, tavane, podrume, izvadimo bisernice i igračke, oplovimo svijet u falkušama i uživamo u hladu kažuna. Ima smisla, jer tko će očuvati našu baštinu ako nećemo mi sami?!
Mandali Mendrilla
Kolekcija pod nazivom The Wave sastoji se od snažnih ženstvenih silueta koje slave novi val opuštenog feminizma djevojke ili žene koja je spoznala sebe, svoju snagu, i ničeg se ne boji. Zaigrana odjeća The Wave kolekcije, izrađena u svili mira, pamuku i Swarovski kristalima, dizajnirana je s Mandalinom vizijom u kojoj smo svi mi povezani valovima zvuka, iako se čini da smo odvojeni atomima. Kolekcija također sadrži T-shirtove brenda American Apparel s kojim je Mandali nedavno ostvarila suradnju te je u čast te suradnje, nekoliko majica slavnog američkog brenda pretvorila u limited edition couture komade. Kolekcija sadrži i elemente neo punka te dašak britanske viktorijanske mode, u čast Alexandru Mc Queenu. Slijedeći trend drugih svjetskih weekova, neki od komada iz kolekcije The Wave, moći će se kupiti već nekoliko tjedana nakon revije na mendrilla.com te trendcy.com. Primarno vizualno nadahnuće za kolekciju Mandali je našla u dvije svoje haljine koje su joj obilježile početak 2016. godine: Mandala of Desires (Blue Lotus Wish Tree), te istoimena, The Wave.
Sylvio Roubertto Kovačić powered by Romerquelle
Trenutačno najpoznatiji hrvatski dizajner koji živi i radi u New Yorku, Sylvio Roubertto Kovačić, ime je za čijim modelima već sada luduju mnogobrojne svjetske zvijezde. Sinoć je predstavio svoju haute couture (Maestro couture) kolekciju ručno rađenih komada namijenjenih crvenom tepihu i pozornici. Kolekcija se sastoji većinom od senzualnih večernjih haljina, ali i hlača u kombinaciji s jaknama. Materijal koji Sylvio koristi jest lagana svila s ornamentima i ručno rađenim našitcima, u toplim senzualnim tonovima, a sve uz inspiraciju luksuznog Srednjeg Istoka. Sylvio kaže kako njegov cilj nije samo dizajniranje i prodaja odjeće, nego da na poseban i kreativan način izrazi svoju umjetnost – umjetnost stvaranja mode, baš poput slikara. Možemo reći da mu je sinoć definitivno uspjelo na najbolji mogući način prezentirati vlastitu umjetnost koja je oduševila mnogobrojnu publiku.