Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
U prekrasnom ambijentu baroknog dvorca obitelji Oršić, današnjeg Muzeja seljačkih buna, ispred objektiva Matee Smolčić Senčar, kao zaštitno lice nove kampanje brenda DeLight našla se filmska i televizijska diva, Sanja Vejnović zajedno s kćerkom Martom Evom. Sanja, poznata po mnogim televizijskim i filmskim ulogama i bezvremenskoj ljepoti, prvi put je zaštitno lice modnog brenda i to u najljepšem mogućem društvu. Dvadesetogodišnja Marta Eva Mećava samosvjesna je mlada žena koja nije željela ići stopama slavne majke te se skrivala od svjetla reflektora. Majčina ljubav prema DeLightu, kao i njezina ljubav prema lijepoj odjeći, nagnali su je na to da promijeni mišljenje i stane ispred objektiva.
“Sanja je od samih početaka prepoznala naš brend, trud, rad i ljubav koji pretačemo u dizajn i izradu svakog komada. Zajedno s drugih 11 predivnih žena u prošloj kampanji je rekla zašto voli DeLight, a u ovoj kampanji Marta Eva i Sanja pokazale su kako isti odjevni komad mogu nositi žene različitih generacija, stilova i modnih preferencija. DeLight se pokazao kao bezvremenski brend koji pristaje svim generacijama. Crni kaput od vune i kašmira ili odijelo sa šljokicama izvrsno odijeva i ženu u šestom desetljeću života, kao i mladu studenticu. Neizmjerno sam ponosan na ovu kampanju jer smo s njom pokazali ono što tvrdimo od prvih dana – DeLight stvara bezvremenske, vrhunske komade za sve generacije i sve tipove žena koje se se u njima osjećaju kao da su odjenule drugu kožu”, objasnio je odabir zaštitnog lica Ivan Friščić.
Dvije godine nakon osnivanja brenda, DeLight se nametnuo kao prvi i neizostavan izbor kada su u pitanju kaputi i odijela koja su već stekla kultni status, bilo da je riječ o klasičnim poslovnim odijelima ili o glamuroznim, večernjim sa šljokicama. Krojevi iz kolekcije laskaju svakom tipu i građi tijela, a u redovnoj ponudi se nalaze odijela i kaputi do veličine 44 ili 46, dok se po narudžbi izrađuju i veće veličine. U prvom planu je funkcionalnost samih komada, posebno kaputa koji su izrađeni od kašmira, vune, angore, alpake, koji griju i na najnižim temperaturama. Vječni karirani i pepita uzorci pružaju dozu razigranosti poslovnim komadima, a svečane haljine izrađene od pamučne čipke zasigurno će biti zvijezde nadolazećih blagdanskih proslava.
“U proteklih nekoliko godina Marta i ja smo dobivale slične ponude, ali ona ih je sve redom odbila. Međutim, kako proteklih godina nosim DeLight, počela je primjećivati lijepe, vrhunski izrađene komade u mom ormaru i ponekad ih je znala posuditi. Kako je s vremenom počela i na Instagramu pratiti DeLight i oduševljavati se sve više njihovim radom, ovu je ponudu prihvatila s oduševljenjem. Ja sam neizmjerno sretna jer je kao mlada žena uvidjela razliku između vrhunskih odjevnih komada i onih koji se nude na svakom koraku i sama shvaća da sreća nije pun ormar, nego jedan pažljivo odabran, vrhunski komad u kojem se osjećaš sigurno, moćno i sretno. Jako mi je drago ako sam i ja svojim vlastitim odabirom DeLight komada utjecala na nju”, komentirala je Sanja Vejnović ovu vezu i ljubav između nje i modnog brenda DeLight.
Izvrstan make-up i ovaj put potpisuje Ines Krajinović, a za frizure je bio zadužen Ivan Pervan za PervanHair.