Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Fjällräven Polar, svjetski uspješna i jedinstvena manifestacija u organizaciji čuvenog švedskog outdoor brenda ponovno je tu. Fjällräven svake godine grupu od trideset sretnika vodi na sam vrh zemaljske kugle, skandinavski Artktik, kako bi doživjeli putovanje života. U Fjällräven žargonu putovanje života izgleda ovako: upravljanje psećim saonicama 300 kilometara kroz skandinavsku tundru okružen besprijekornom polarnom bjelinom i u društvu pasa i vlastitih misli. Pravi izlazak iz zone komfora uz pojačani digitalni detox kako bi se to danas reklo. Sudionici ne trebaju imati prethodno outdoor iskustvo što pruža Fjällrävenu priliku da pokaže cijelom svijetu kako uz adekvatnu opremu, pripremu i potporu baš svatko može uživati u pravoj polarnoj ekspediciji. Proces prijave koje traje od 15. studenoga do 13. prosinca 2018. godine, prošle godine je privukao 4.573 kandidata, stranica je zabilježila više od tri milijuna pogleda, a ukupno je prikupljeno oko 987 tisuća glasova.
Sad ili nikad
Za neke je Fjällräven Polar početak nečeg većeg i boljeg. No za odabranu nekolicinu riječ je o iskustvu koje istinski mijenja život. Prije Polara, Larry Daugherty bio je onkolog koji je s obitelji živio u vrlo toploj i nimalo snježnoj Floridi. Još od malih nogu maštao je kako juri psećim saonicama kroz zaleđenu tundru, ali taj san se počeo ostvarivati kada je vidio članak o Fjällräven Polar u časopisu tijekom leta.
“Jedina stvar o kojoj sam mogao pričati kada sam se vratio kući bio je taj članak. Iste večeri sam namjestio svoju kameru i snimio svoju prijavu za Polar. Bila je vrlo jednostavna, samo ja i moj san, ništa drugo.“
Larry je bio jedan od izbora žirija te godine i samo nekoliko mjeseci poslije upravljao je psećom zapregom od Norveške do Švedske pretvarajući svakim korakom tih fascinantnih pasa svoj dugo sanjani san u stvarnost. Iskustvo Fjällräven Polara nije ga naučilo samo upravljanju saonicama nego i važnim lekcijama preživljavanja.
„Najnevjerojatnija stvar za mene osim upravljanja saonicama bila je biti iznad Arktičkog kruga. Kao i sama činjenica da sam to iskustvo doživio s jednostavnim i ugodnim ljudima iz cijeloga svijeta. No isto tako, iskustvo Polara navelo me da shvatim da mi nešto u životu nedostaje.“
Larryeva obitelj je preuzela rizik. Prihvatio je posao na Aljasci i preselio se u Eagle River, u blizini Anchoragea. A preko jakih veza uspio je posuditi nekoliko pasa od kvalificiranog uzgajivača i odmah počeo trenirati. Sljedeće zime trenutak je stigao. Iditarod. 1600 km divljine. Samo Larry i njegovi psi, bez ljudskog društva i bez pomoći. Ispunjene sna.
Kako se prijaviti?
Kao što je već rečeno, rok za prijave je od 15. studenoga do 13. prosinca, a prilikom prijave na umu treba imati nekoliko stvari. Proći se može na dva načina; jedan putem glasovanja ljudi iz cijelog svijeta koji glasaju za svoje favorite. Drugi je putem žirija: Fjällräven sastavlja svoj Polar tim koji bira svoje omiljene kandidate. Prijave su podijeljene na regije, a iz svake regije prolazi dvije osobe – po jedan izbor žirija i publike.
Savjeti za prijavu
Video je puno bolji način za predstaviti sebe žiriju i glasačima, stoga nađite vremena i snimite video umjesto da samo postavite slike.
Budite kratki. S gotovo pet tisuća prijava prošle godine Fjällräven ne može sa svakim ići u detalje.
Prethodno iskustvo nije potrebno, pa umjesto nabrajanja svih nevjerojatnih putovanja i ekspedicija na kojima ste bili radije ljudima pokažite tko ste.
Budite kreativni. Želite ostati ljudima u pamćenju.
Dijeljenje je ključ. Najuspješnije kampanje koriste društvene mreže i tradicionalne medije kako bi dosegle što veći broj ljudi.