Otvaranje granica i mogućnost putovanja izvan granica mnogi su jedva dočekali! I sada valja to itekako iskoristiti. Iako se putuje tijekom cijele godine, priznajmo, ljetni odmori ipak su mnogima najdraži. I nije više samo more ono što je popularno. Štoviše, ljudi se sve više okreću kućama za odmor, prirodi, aktivnom odmoru. Postaju prilagodljivi što se tiče mjesta i lokacija kamo idu, a sve u cilju da dobe odmor točno onakav kakav zaslužuju.
Flex travel novi je trend koji omogućuje upravo to. O čemu se radi? Kako su troškovi života neminovno narasli, od cijena prehrambenih namirnica pa sve do cijena benzina, ljudi ipak malo više gledaju na to kako istovremeno putovati i uštedjeti. Dakle, postaju fleksibilni. U ovom trendu fokus je na avanturizmu i želji da istražite sve moguće ponude koje su dostupne. Pokazano je da turisti traže upravo to – pronaći najbolje ponude letova i hotela jer njihove želje više nisu usredotočene samo na jedno određeno mjesto.
Tako je pokazalo novo istraživanje turističkog brenda OnePoll, koje otkriva da 45 posto ispitanika u Ujedinjenom Kraljevstvu nema nužno na umu određenu destinaciju za svoje putovanje kada započinju planiranje, a njih čak 50 posto potpuno je fleksibilno kad je u pitanju mjesto gdje i kad putuju. Uz to, cijena je također jedan od najvažnijih čimbenika kad netko radi rezervaciju putovanja.
Traveler Value Index: 2022 Outlook, objavljen od strane Expedia Group, pokazao je da putnici i dalje teže odličnim ponudama i fleksibilnosti te gledaju na mogućnost rezervacije putovanja po razumnim cijenama, ali i izmjenu planova putovanja. Čak 84 posto ispitanika slaže se da je snižena cijena bitna kod odabira online rezervacije, njih 78 posto izražava interes za česta kratka putovanja, a mnogi traže brza rješenja i kratke odmore.
Ono što je još uočljivo, ljudi će putovati odgovornije. Njih 59 posto spremno je platiti višu cijenu kako bi putovanje bilo održivo, a čak 49 posto odabralo bi destinaciju s manjom gužvom da se smanje učinci prekomjernog turizma – prenosi news.gtp.gr. Studija je provedena u suradnji s Wakefield Research među 5500 odraslih osoba u osam zemalja.
Porast putovanja je neminovan, a najveći razlog kojeg mnogi navode je očuvanje osobnog zdravlja, psihičkog i mentalnog, ali i zadovoljstva koje isto pruža. Ako želite putovati i ako ste fleksibilni, pokušajte što više pretražiti ponude koje se nude kako biste mogli vidjeti gdje se nalaze najbolje ponude. Više tražite, više opcija imate da pronađete točno ono vam treba.