Kako zagladiti borice iznad usana? Tajna je u kofeinu, otkriva 60-godišnja TikTokerica
Zaboravite na skupe kreme protiv bora - moguće je da se tajna mladolikog izgleda krije u vašoj kuhinji, preciznije u vašoj šalici kave.Vicky ...
Vođen principima zdravih životnih i kozmetičkih navika, Frankly good novi je brend na hrvatskom tržištu iza kojeg stoji poznata pjevačica Franka Batelić. Linija koja se sastoji od 12 proizvoda kreirana je s ciljem da podsjeti na važnost održavanja jednostavnih, ali zdravih navika u svakodnevnom životu. Frankly good proizvodi namijenjeni su svakoj osobi koja se želi osjećati lijepo iznutra i izvana te potaknuti iskrene emocije, one koje dolaze kad smo zadovoljni samim sobom.
Riječ je o proizvodima s učinkovitim i provjerenim sastojcima podrijetlom iz Istre, poput maslinovog ulja koje koži daje osjećaj mekoće, hranjivog kozjeg mlijeka te sjemenki grožđa i bilja, koji dodatno njeguju kožu. Osim istarskih sastojaka, ono po čemu se dodatno ističe novi brend je to što je hrvatski proizvod.
“Sve je počelo prije tri godine, baš na imanju moje none u Istri, kada smo snimali jednu kampanju. Moj vizažist mi je neprestano popravljao ruž koji mi se stalno skidao. To je bio trenutak kad sam poželjela postojaniji ruž koji ima njegujuće sastojke. I od tamo je sve krenulo! Želim ponuditi proizvode koji će biti potpora urođenoj ljepoti svakog pojedinca jer vjerujem kako je zdrav način života ključ istinske ljepote. I sigurna sam da prije svega svi mi na licu prvo vidimo zadovoljstvo, sreću i iskrene emocije. Željela bih da Frankly good okupi habulous zajednicu koja će prihvatiti i dijeliti te vrijednosti“, poručuje Franka.
Nakon što je društvenim mrežama odjeknula riječ habulous (eng. habits + fabulous), koju su na Instagramu prihvatile mnoge poznate osobe, Frankly good počeo je okupljati sve one koji se žele brinuti o sebi i usvojiti zdrave navike. Prvi iskorak u stvaranju habulous zajednice upravo je taj da slavi navike koje pridonose zdravlju. Često su to one osnovne poput zdrave prehrane, dovoljnog unosa vode, sna, tjelovježbe, te korištenja korisnih i neštetnih kozmetičkih proizvoda. Ovisno o načinu na koji se brinemo za sebe, Frankly good želi potvrditi kako je zapravo ljepota zdrava navika.
Linija uključuje osam nijansi mat tekućeg ruža za usne, koje su pomno birane u suradnji s najpoznatijim hrvatskim vizažistom Karlom Rusanom, poznatim kao Ruka Beauty, te su long lasting formule.
Uz njih, tu su i sjajila za usne Color & Shine te hijaluronska formula kojom mat ruž vrlo lako može postati sjajnim, Milky smoother maslac za skidanje šminke, Milky splash Lip therapy – tretman za usne, te spužvice za čišćenje i eksfolijaciju lica izrađene od drvene pulpe. U razvoju brenda, na kojemu su radili u suradnji s agencijom Bruketa & Žinić & Grey, velika pozornost posvećena je i očuvanju prirode, pa je većina ambalaže proizvoda izrađena od održivih materijala, a mogu se kupiti putem webshopa.
Foto: PR