Jeste li čuli za set-jetting? U sklopu ovog trenda otvorena je i najstrmija žičara u Švicarskoj
Znate li što je set-jetting? Ovo nije tipfeler, već pravi putnički trend u porastu koji podrazumijeva ciljano posjećivanje lokacija viđenih u serij...
Prema objavi NFL-a, nastup Lady Gage na ovogodišnjem ”Super Bowlu” je najgledaniji glazbeni događaj svih vremena na svim platformama i najgledaniji nastup na poluvremenu ”Super Bowl” natjecanja.
Gotovo 118 milijuna gledatelja pratilo je nastup na FOX broadcast mreži. Također Gagin nastup u Houstonu najgledaniji je sadržaj na svim NFL digitalnim platformama, uključujući Twitter, Youtube i Giphy. Kroz sve ove platforme ”Pepsi Zero Sugar Super Bowl LI Halftime Show” dosegao je 150 milijuna jedinstvenih ljudi, prikupivši više od 80 milijuna pogleda i ukupno 260 milijuna odgledanih minuta.
”Presretni smo što smo mogli surađivati s Lady Gagom, jednom od najtalentiranijih i svestranih izvođača na svijetu. Super Bowl predstavlja ultimativnu svjetsku pozornicu na kojoj svaki izvođač želi biti. Kroz svoju glazbu, koreografiju i jedinstvenu poruku, Lady Gaga stvorila je jedinstvenu atmosferu i izvedbu koja će se dugo pamtiti” kazao je Mark Quenzel, NFL VP programiranja i produkcije.
YouTube
Gagin nastup je najgledaniji na NFL Youtube kanalu, s više od 24 milijuna pogleda i više od 140 milijuna minuta.
Tijekom Gaginog nastupa, na Twitteru je bilo 2,2 milijuna tweetova o #PepsiHalftime showu, kao i ukupno 5,1 milijun tweetova prije, tijekom i 10 minuta nakon nastupa.
Više od 49 milijuna video pogleda i više od pet milijuna reakcija, komentara i podjela.
Giphy
GIFovi Gaginog nastupa prikupili su više od 75 milijuna pogleda na GIPHY mreži.
Emma Matković