“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Bilo da ste klijent ili radite u oglašivačkoj industriji, sigurno ste se puno puta pronašli u njegovim šaljivim rečenicama, podijelili to s kolegama, ili se, pak, slatko nasmijali uz jutarnju kavu. Za samo dvije godine Instagram profil „Klijent je uvek u pravu“ postao je moderna zbirka svakodnevnih #agencylife dogodovština i situacija.
Zbivanja koja nas na poslu dovode do suza ili smijeha su neiscrpna inspiracija profila koji je kroz zanimljiv i zabavan sadržaj privukao pažnju gotovo svakog account menadžera, dizajnera, copywritera ili kreativnog direktora diljem regije.
Iako je profil nastao kao strip, s vremenom se transformirao u seriju sažetih i jasnih citata, koji u manje od 140 znakova pogađaju suštinu modernog poslovanja. Od citata kao što su: “Što ćemo danas jesti?”, pa sve do “Sastanci su kruna produktivnosti” ili “Moramo da radite” profil je postao izvor smijeha za sve poslovne ljude, pogotovu u oglašivačkoj industriji.
Dvije godine postojanja okrunjene su pojavljivanjem na AdWeek stranicama, kao i osvajanjem SomoBorca na Weekend Media Festivalu, pa je tim povodom idejni tvorac profila, copywriter Marko Novaković, odlučio lansirati limited edition kolekciju majica.
Od ideje do realizacije put je bio kratak i uzbudljiv, te su istim tim tempom printovi Agency Life Worldwide i Moramo da radite vrlo brzo našli put do svojih kupaca bilo kao novogodišnji poklon za sebe ili za nekog drugog. Također, Marko se potrudio osim zanimljivih ispisa ponuditi i atraktivno pakiranje, pa tako svaki paketić, osim majice, sadrži i cool stickere koji su sad već uvelike dobili svoje mjesto na mnogim računarima i rokovnicima duž agencijskog svijeta.
Nova godina nam je pred vratima, stoga je možda pravo vrijeme da i vi nekome pripremite poklon, jer znate kako se kaže: Klijent Je Uvijek U Pravu.