Ovako izgleda anti age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
The Body Shop otvorio je svoju drugu prodavaonicu u Hrvatskoj, ovog puta u samom centru Zagreba, u Bogovićevoj ulici broj 5.
The Body Shop u svijetu je prepoznat po svom aktivističkom nasljeđu. Još od osnivanja, 1976. godine izdvaja se iz gomile, zauzima za važna pitanja i započinje potragu širom svijeta za najfinijim, etički dobivenim sastojcima za izradu čitave lepeze prirodom inspiriranih kozmetičkih proizvoda.
Danas je The Body Shop posvećenost poslovanju kao sredstvu za postizanje općeg dobra veća nego ikada dosad. Kampanja “Oplemeni, ne eksploatiraj” (Enrich Not Exploit), odraz je misije da se istovremeno ojačaju The Body Shop proizvodi, ljudi i naš planet. To znači fer trgovinu s uzgajivačima i dobavljačima i pružanje pomoći lokalnim zajednicama kako bi napredovale preko programa suradnje Community Trade, koji je 100 % vegetarijanski, koji je uvijek bio i koji će zauvijek ostati čvrst u svom stavu protivljenja testiranju kozmetike na životinjama.
Otvaranje nove prodavnice obilježit će i ljetna limited edition kolekcija Cool Cucumber i Zesty Lemon koja će tijekom visokih temperatura rashladiti vašu kožu i osigurati joj osjećaj svježine. Glavni sastojci su organski limun i krastavac, pa će cijela linija postati idealan dodatak svakodnevnoj skincare rutini.
Foto: PR