Vijci s motivom smajlića osmišljeni su 2014. godine kroz ideju dizajnera Yume Kana te proizvodno poduzeće Komuro Industry u japanskoj Osaki.
Inovacije i poboljšanja vijaka nisu nešto na čemu se radilo u prošlosti, no vidjeti na njima lice s osmjehom umjesto klasičnog križića ili drugog proreza pravo je malo otkriće.
Istražujući osjećaj pripadnosti zajednici, ljudi mogu fotografirati svoje vijke sa smajlićima koje su smjestili tamo gdje je potrebno, te potom postaviti fotografiju na posebnu stranicu s mapom na kojoj mogu označiti svoju lokaciju i pronaći mjesta gdje se nalaze i ostali vijci koje su postavili njihovi vlasnici.
U zamjenu za svaki prodani vijak, japanski odbor zadužen za cjepiva donirat će jednu dozu cjepiva protiv dječje paralize djeci u zemljama u razvoju. Ovaj projekt je usmjeren prema malim koracima poput uveseljavanja običnih ljudi koji postavljaju i pronalaze zanimljive vijke, sa mnogo većom svrhom, a to je donošenje promjena u svakodnevni život onih kojima je potrebna pomoć. U nastavku pogledajte popratni video projekta čija je vedra poruka bez ijedne riječi razumljiva cijelom svijetu.
Izvor: Jolie.hr