Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Povodom 60 godina postojanja i velike obljetnice koju obilježava 2017.g., tvtka Ghetaldus sa ponosom predstavlja kampanju kojom se želi zahvaliti svim dosadašnjim kupcima na vjernosti, ali i predstaviti se novim generacijama koje dolaze. Upravo ova godina idelana je za predstaviti i novi vizualni identitet brenda, kao i redizajn logotipa.
Ghetaldusova image kampanja slavi ljepotu, modu i bezvremeni stil podjednako se obraćajući svim generacijama. Ljubav prema naočalama i modnim dodacima zajednička je svim generacijama, tako da se bilo lako odlučiti u kojem će smjeru ići kreativna kampanja.
Glavne uloge u kampanji utjelovljuju šezdesetogodišnji Philippe Dumas, francuski model koji uspješno radi na svjetskoj modnoj sceni, Zvončica Vučković, jedna od najdugovječnijih i najuspješnijih hrvatskih manekenki, te mlada Mirna Bralić, mankenka iz redova agencije Talia models, Tihane Harapin Zalepugin.
Upravo njih troje idealno su se snašli u ulazi Ghetaldus modela, svatko na svoj način utjelovivši Ghetldusov stil i stav, odvažnost i karakter.
Povodom velikog rođendana Ghetladus tim priprema i veliki slavljenički party kojim će proslaviti ovaj lijepi jubilej. U centru grada u najstarijoj i najpoznatijoj optici proslaviti će se šest desetljeća tradicije, te nazdraviti novom dobu koji je pred nama.
FOTO: Jelena Balić
VIDEO: Timy Šarec
MAKE UP: Marija Butković
HAIR: frizerski studio Opium
PRODUCTION: young&lovely
Modeli u kampanji nose naočale Fendi, Celine i Hugo Boss koji su dio portfelja Safilo grupe.