Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Fashion Week je jedan od najekskluzivnijih događaja koji je do sada imao ograničen pristup samo za djelatnike modne industrije. Sada vam je Google omogućio da i vi prisustvujete Tjednu mode. Time je učinio veliki korak. Omogućio je korisnicima interneta praćenje zbivanja s modnih pista uživo. Preko LiveStreaminga možete pratiti modni sadržaj i program koji se odvija u nekoliko različitih gradova kao što su: New York, London, Milano i Pariz.
Korištenjem stiliziranih algoritama, Google nastoji kroz svoju tražilicu spojiti krajnje potrošače i brendove poput Marca Jacobsa, Caroline Herrere, Burberryja, Guccija i Louisa Vuittona, koji su se već udružili s Googleom i odlučiti proširiti svoj modni sadržaj s cijelim svijetom.
Značajka koja je po prvi put predstavljena prošle sezone, već vidi svoj odmak od klasičnog e-shopa prema svom sadržaju i pokrivenosti. Tehnološki div također se nedavno udružio s Britanskim modnim vijećem, koje mu je u središtu interesa kreativna industrija. Nakon toga, uslijedilo je partnerstvo s Ivyrevelom, s kojim su se udružili kako bi pokrenuli digitalnu modnu aplikaciju Coded Couture. Za korištenje Googleovih vijesti, jednostavno u tražilicu upišite „Fashion Week”.
Lorena Markoč