Zašto sve ove slavne žene preskaču pranje lica ujutro?
Možete li zamisliti jutarnje buđenje bez umivanja lica? Dok je ispiranje lica vodom i preparatima za čišćenje lica ustaljena rutina mnogih žena dil...
S-Box istraživanje provedeno na sveučilištima u Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Rijeci i Osijeku, u kojem je sudjelovalo gotovo 4000 muških studenata, pokazalo je kako su mladi Hrvati još uvijek poprilično sramežljivi kad je u pitanju traženja savjeta od roditelja vezano uz ljubavne odnose, no kad je u pitanju odijevanje i prvo brijanje, tu su puno otvoreniji.
Prema istraživanju, tatu je za savjet i pomoć kod prvog brijanja zatražilo čak 78 posto ispitanika, dok se na samostalni korak odlučilo samo njih 22 posto.
Na pitanje „Jeste li pitali tatu kako vezati kravatu?“, 59 posto ispitanika dalo je potvrdan odgovor, dok je 41 posto njih smatralo kako to mogu sami naučiti ili da im to nije važno.
Međutim, kad su u pitanju ljubav i emocije, tu su mladi ipak nešto sramežljiviji. Samo 11 posto studenata na hrvatskim sveučilištima je pitalo oca za savjet prije prvog izlaska s djevojkom.
Smjernice u životnim izazovima
Dječaci očeve savjete smatraju korisnim i vrijednim poštovanja, pa je stoga od velike važnosti da je roditelj prisutan kako bi davao smjernice u svakodnevnim životnim izazovima. Jedan od načina za to je i razvoj povjerenja i dijeljenje zajedničkih interesa, ali i poticanje uloge oca koji sina uči novim, ali važnim cjeloživotnim vještinama.
Jedna od prvih stepenica u „svijet odraslih“ je i svim muškarcima poznato – prvo brijanje. Kako bi potaknuo očeve i sinove da taj prvi korak učine zajedno, Procter & Gamble odnosno Gillette pokrenuo je nacionalnu kampanju #pitajtatu.
Nacionalna kampanja
Tijekom kampanje #pitajtatu svi kupci Gilletteovih proizvoda u vrijednosti minimalno 100 kuna, kupljenih u bilo kojoj trgovini diljem Hrvatske, mogu osvojiti stolni nogomet ili godišnju zalihu britvica. Osim što će „junior“ naučiti kako se pravilno obrijati, otac i sin mogu zajedno uživati u partiji stolnog nogometa.