Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Herbal Essences, marka prozivoda za njegu kose kompanije Procter&Gamble, u suradnji s udrugama pčelara pokreće kampanju “Pčelice, vratite se!”. Od 15. svibnja do 30. lipnja kupnjom proizvoda Herbal Essences možete podržati pčele i pomoći im da prežive u prirodnim staništima diljem Hrvatske. Donacijom udrugama pčelara izravno sudjelujete u nabavi i sadnji medonosnih biljaka koje će se do kraja godine posaditi na području Varaždina, Gospića, Požege i Zadra te tako pomažete osigurati dugoročnu prehranu i sretno zujanje neprocjenjivo vrijednih pčela.
“Procter&Gamble u svom programu održivosti Agenda 2030 definira široko postavljene ciljeve čija je svrha omogućiti i potaknuti održivi razvoj. Kampanja “Pčelice, vratite se!” jedna je u nizu projekata koje jačaju lokalne inicijative. Pčele su ugrožene diljem svijeta i mnogi od nas nisu ni svjesni kolike bi mogle biti posljedice za čovječanstvo ako se taj trend nastavi. Uz kampanju naše marke za kosu Herbal Essences, vjerujemo da ćemo potaknuti pozitivne promjene i povećati broj pčelinjih zajednica diljem Hrvatske”, izjavila je Lana Zanne Latos, direktorica Procter&Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju.
Kad bi pčele nestale, čovječanstvu bi preostale oko četiri godine života, pretpostavio je veliki znanstvenik Albert Einstein. Pčele su u cijelom svijetu među najugroženijim vrstama, a u pojedinim područjima broj pčelinjih zajednica smanjen je za čak polovicu. Sadnja medonosnog bilja pomaže pčelama da imaju dovoljne količine nektara, peludi i propolisa za normalno funkcioniranje pčelinje zajednice. Od planirane donacije na području Zagreba, Varaždina, Gospića i Zadra, odnosno na više klimatskih područja, posadit će se sadnice oskoruše, javora, lipe, kestena i drugih medonosnih biljnih vrsta. Donacija medonosnih biljaka provest će se u suradnji s udrugom HUP Pčelinjak.
Marka Herbal Essences, čiji proizvodi za kosu u svom sastavu imaju oko 90 posto prirodnih sastojaka, nastala je slaveći prirodnost i slobodan duh. Namijenjena je svima koji uživaju u opuštenosti i autentičnoj ljepoti. Herbal Essences vjeruje u iskustvo, slobodu, prirodu i u život ovdje i sada. Zato vas poziva da se priključite kampanji “Pčelice, vratite se!” i kupnjom bilo kojeg proizvoda Herbal Essences od 15. svibnja do 30. lipnja sudjelujete u vraćanju i zadržavanju pčela u njihovim prirodnim staništima.