Povodom 70. obljetnice postojanja, na izložbi „Trending #HGSS70“ Hrvatska gorska služba spašavanja predstavit će svoje najkreativnije objave s društvene mreže Twitter, koje su ih učinile omiljenim komunikatorom u javnome prostoru. Od subote 19. do petka 25. rujna, svi zainteresirani moći će posjetiti izložbu u Uraniji – prostoru kreacije, na adresi Trg Eugena Kvaternika 3/3, Zagreb, od 11:00 do 20:00 te se prisjetiti simpatičnih rečenica poput: „Dragi turisti, mi smo jako pristupačni ljudi, no doista ne želite naše društvo dok ste na odmoru“.
„Budući da uobičajeni, ozbiljni apeli ponekad ne mogu doprijeti do ‘najpustolovnijih’ ljubitelja prirode, naša Komisija za informiranje i analitiku pronašla je nove načine komunikacije s domaćom i stranom javnosti, a najpopularnijim se pokazao Twitter. Pod korisničkim imenom @HrvatskaGSS, na šaljiv, pomalo ironičan, ali informativan način svakodnevno dijelimo vrijedne savjete kako bi građani učili na tuđim greškama, a ne na vlastitima. Hrvati su ljudi koji se vole našaliti na vlastiti račun pa vjerujem da su upravo zato toliko dobro prihvatili objave s najnovijim zgodama i nezgodama s naših planina, ravnica i voda“, istaknuo je Josip Granić, pročelnik Hrvatske gorske službe spašavanja.
Naziv izložbe „Trending #HGSS70“ proizlazi iz uobičajenih dijelova Twitterovog sučelja. Trending opcija pokazuje teme koje su aktualne u realnom vremenu, odnosno one o kojima su korisnici najviše pisali. Drugi dio naziva, #HGSS70, službeni je nazivnik i „hešteg“ kampanje povodom cjelogodišnje proslave sedmog desetljeća rada i postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja, pod kojim i građani mogu čestitati ovu veliku obljetnicu spašavateljicama i spašavateljima ili se, uz sliku, prisjetiti nekih vlastitih dogodovština koje uključuju HGSS.
Hrvatska gorska služba spašavanja od davne 1950. godine svakodnevno pomaže i traga za unesrećenim osobama, a u dugoj povijesti iza njih je preko 10 000 akcija spašavanja. Danas, na godišnjoj razini preko 1000 visokomotiviranih volontera iz svih dijelova Hrvatske udružuje se na više od 800 akcija raznoga tipa, od potraga, preko intervencija, do akcija s helikopterom ili akcija na vodi. Zbog svojeg inovativnog pristupa komunikaciji, u 2017. HGSS je dobio nagradu „Komunikator godine“ Hrvatske udruge za odnose s javnošću zbog toga što „koristi učinkovite kanale da bi prenio važne poruke, a to radi stručno, uvjerljivo, razumljivo, jasno i atraktivno”.