Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Danas, kad su kulturne razlike više od puke egzotike, suvremena moda Hippy Gardena bez obuzdavanja na vrlo tradicionalan način prikazuje kolekciju „Simply Woman“. Kolekcija obiluje dugim haljinama izrađenima od materijala koji iz ženske siluete izvlači ono najljepše, a lepršave resice i čipka u pastelnim bojama pudera i zemljanim tonovima upotpunjuju doživljaj decentne elegancije. Kreacije odlikuju nježni i smireni, ali upadljivi detalji, a sve zajedno ocrtava snažan rukopis i razrađenost do posljednjeg detalja. Povodom prikazivanja nove kolekcije snimljena je i kampanja koja predstavlja samo jedan segment iste.
Kampanja je snimana na pitoresknim lokacijama općine Krašić, koje su poslužile kao idealno romantično okruženje, dok je crkva Svetog Mihovila i Ane pridonijela dramatičnosti cijele kolekcije. Snimljena kampanja rezultat je fascinacije društvenim fenomenom identiteta, njegove korelacije nezaobilaznom tradicijom na koju se nadovezuje suvremena modna, vrlo privlačna estetika romantizma.
Zaštitno lice kampanje je Lucija Slivar, pobjednica natječaja „Ono što doista jesam“, čiji je cilj bio buđenje svijesti kod djevojaka i žena kako bi ostvarile svoj puni potencijal i uživale u onom što doista jesu. Za fotografije je bio zadužen poznati fotograf Šime Eškinja, dok se za kosu pobrinuo Frizerski studio Evelin, a za šminku Nina Gega.
Uvod je to u priču koju nam je za nadolazeću sezonu pripremio Hippy Garden, a koja će se nastaviti na velikoj reviji koja će biti održana u petak, 13.svibnja.
Revija će se odvijati u remek-djelu moderne arhitekture, Francuskom paviljonu, koji je rad slavnih Roberta Camelota i Jacquesa & Paula Herbéa. Paviljon je izgrađen 1937., a obnovljen je 2014. godine prema projektu Alana Brauna. Romantičan, i po mnogim stvarima jedinstven, idealno je mjesto kojim mogu prošetati bezvremenske haljine Hippy Gardena. Uzvanici će imati priliku uživati u tridesetak modela, podijeljenih u dvije kategorije – vjenčanice i elegantne haljine. Prva u potpunosti priziva nježne i snene emocije, fluidna je i meka, dok druga, sa svojim izrazito ženstvenim krojevima i decentnim uzorcima, plijeni pažnju time što je istovremeno razigrana i luksuzna.
Najavljena revija ovog će puta imati i poseban element iznenađenja. Uzvanici će, osim uživanja u prekrasnim modelima, prisustvovati i ekskluzivnoj prezentaciji projekta osmišljenog pod paskom kreativne Đurđice Vorkapić.