Genijalna ideja: eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila tolik...
Svi znamo onaj grozan osjećaj slučajnog otvaranja prednje kamere, onaj udarac koji u tom slučaju primi naše samopouzdanje. Naš sirovi odraz, s duplom bradom i sivim tenom, od kojeg nas odmah zabole oči. Navikli na retuširane i filtrirane fotografije, ego nas tjera skrenuti pogled i prije negoli u razmaku od milisekunde panično stišćemo gumbić koji otjera to stvorenje koje nas gleda s druge strane. Ego nam je postao vođen nekim novim izgledom, koji su usvojili milenijci i sve mlađe generacije, a pogotovo pojedinci kojima je “okinuti selfie” svakodnevica. Sveprisutni i u kontinuiranoj evoluciji, alati koji mijenjaju naš izgled do neprepoznatljivosti preuzeli su naše viđenje stvarnosti.
https://www.instagram.com/p/CCtJFaWpcFW/?utm_source=ig_embed
Savršen ten, nosić bez mane i pune usne vratili su se na velika vrata u naše fantazije o izgledu, koje su sada dostupnije više nego ikad – bilo kroz par klikova ili kod kozmetičkih kirurga čije vještine nisu nikad bile majstorskije, a cijene dostupnije. No kao što smo puno puta već usvojili, manji nosić ne nosi sreću, pa se tako, bez obzira na navedene točke, broj sretnih i ispunjenih ne povećava, nego baš obrnuto. Zato se zvijezde, medije i društvene mreže sve jasnije i glasnije optužuje kako potiču dismorfiju, psihički poremećaj kojeg nikad nije bilo više nego danas. No, s obzirom na to da se opterećenost izgleda povećava onime što nas okružuje, hoće li ova nova događanja pridonijeti izmjenama i na tom polju?
Period u kojem se nalazimo je među ostalim, obilježilo i naše digitalno “ćirenje” u celebrity svakodnevicu. Bilo da se radilo o holivudskim ili popularnim Instagram zvijezdama, mnogi su vrlo brzo odustali od uljepšavanja stvarnosti. Je li razlog tome bio nedostupnost kozmetičkih timova bez kojih ni najbolji filter ne može održati sliku koju smo imali o njima, ili činjenica da smo svi bili posebno kritični u ovo vrijeme na nerealno i neosjetljivo prikazivanje stvarnost, ne znamo.
https://www.instagram.com/p/CCn8VvvJrRV/?utm_source=ig_embed
Međutim, vrlo brzo im je postalo jasno da uljepšavanje stvarnosti može imati puno više negativnih efekata negoli prije, pa su se mnogi susprezali ići utrtim putem. Također, neki, poput primjerice Kylie Jenner, nisu jednostavno mogli pobjeći od toga da je snime pri odlasku iz kuće bez svih uobičajenih dodataka za koje se brine tim ljudi, a reakcije na ovu 22-godišnjakinju koja je napokon izgledala u skladu svojih godina bile su pozitivne. Međutim, Kylie je to shvatila kao udarac na svoju sliku te brže-bolje drugi dan organizirala lažan paparazzi shooting (da, to postoji!) u svom, uobičajenom, Kylie-milijarderka-punih-usana-bujne-kose-izdanju. Fanovi su na to negativno reagirali te slali apel da taj imidž nije potreban i da je žele vidjeti prirodnu. A oni koji su se odrekli svoje uljepšane slike i prikazali se u svoj svojoj prirodnoj ljepoti, poput Katy Perry, Cameron Diaz, Drew Barrymore, Jennifer Garner, Lady Gage, Tyre Banks, Jessice Biel, Vanesse Hudgens, Hailey Bieber, Salme Hayek… prikupili su još više fanova i zacrtali neki novi #nofilter smjer.
Kako su na ove vapaje za iskrenošću i realnošću reagirali tehnološki divovi poput Googlea te što nas u konačnici čeka kad je riječ o filterima, pročitajte na grazia.hr
Foto: @danaemercer / Instagram