Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Poznata glumica tajanstvenom je objavom zaintrigirala da će pokrenuti svoj brend
Čuveni izgled Jennifer Aniston protezao se kroz generacije, od “Rachelice” 90-ih, do sjajne kože s 52 godine. Posljednjih je godina popularna i zbog jednostavnosti, sportski prirodnog looka, make-upa i zavidne figure!
Iako bi se svi složili da je nevjerojatno da Jen još uvijek nema svoj beauty brend, sada bismo ipak mogli doći na svoje. Nedavno je objavila post na Instagramu s natpisom: “Nešto dolazi”, kraj dviju tajanstvenih fotografija, koje pomalo sugeriraju da je riječ o brendu za kosu.
View this post on Instagram
Aniston je, naime, u svom postu označila i drugi Instagram profil pod nazivom “Lolavie”, a objave sugeriraju da je riječ o novom lifestyle/beauty brendu. Prijavljen je još 2019. godine i sa svojim posljednjim ažuriranjem statusa u svibnju 2021. godine, zaštitni znak zatražen je za “losione za lice i tijelo, pripravci za njegu kože, kose, noktiju i tijela”. A kako znamo da je njezino? Pa zato što je još 2010. godine lansirala miris pod tim imenom, tako da bi stvarno bilo neobično da se dogodi bilo što suprotno od toga da jedna od najdražih hairfluencerica ne pokreće svoj brend. Iako bi mogao opet biti miris, ipak nekako naginjemo prema tome da ima veze s kosom.
View this post on Instagram
Sve što možemo jest pratiti novosti, a datum koji se pojavio kao vrijeme lansiranja je uskoro, 8. rujna. Nećemo još dugo čekati!
Foto: Jason Merritt/ Getty Images Entertainment via Getty Images