Zvijezdini proizvodi već više od 100 godina mogu se pronaći u gotovo svakoj obiteljskoj smočnici i hladnjaku, a da Hrvati baš vole Zvijezdu pokazalo je i najnovije istraživanje Ipsosa – Brand Score. Potrošači, njih 2.000 koliko je sudjelovalo u istraživanju, potvrdili su kvalitetu i dobar okus Zvijezdinih proizvoda proglasivši Zvijezdu najsnažnijim brendom u Hrvatskoj, kojem vjeruju, dobro ga poznaju i rado te često kupuju.
Zvijezda je, naime, jedina kompanija s čak četiri brenda u TOP 10 prema istraživanju Ipsosa i to sa Zvijezda uljem, majonezom, margarinom iketchupom, čime je potvrđeno kako su potrošači lojalni domaćim brendovima kad prepoznaju da im nude kvalitetu i zadovoljavaju njihove potrebe, prateći svjetske trendove i unoseći inovacije u svoje proizvode.
“Iznimno smo ponosni na sve naše proizvode i drago nam je što sad imamo i službeno priznanje kao prvi brend u Hrvatskoj. Posebno hvala našim potrošačima koji prepoznaju okus Zvijezdine kvalitete te bez obzira na pojavu privatnih robnih marki i dalje njeguju tradiciju i vjeruju Zvijezdi”, izjavila je Marina Knežević, direktorica marketinga i razvoja Zvijezde, prve hrvatske tvornici ulja i jedinog proizvođača margarina, majoneze i proizvoda na bazi majoneze u Hrvatskoj.
Komentirajući izvanredne rezultate Brand Score istraživanja prema kojima je Zvijezda jedina domaća kompanija sa čak četiri proizvoda u TOP 10, odnosno pet proizvoda sa Zvijezdinim potpisom na listi je od TOP 15 brendova te sjajan pomak Zvijezdinog ketchupa koji s 12. mjesta u II. Valu 2017. skočio na deveto mjesto, M. Knežević izjavila je:
“Bez obzira na izazovnu godinu koja je iza nas, puno smo ulagali u nove proizvode, nastojeći potrošačima ponuditi uvijek svježe, moderne i inovativne proizvode koji zadovoljavaju njihove potrebe. Vjerujem da će se ovoj listi zato uskoro naći i naši novi proizvodi poput Zvijezdine kokosove masti.”
Istraživanje je u II. valu 2017 godine obuhvatilo 1310 brandova na hrvatskom tržištu unutar 70 FMCG kategorija. Rezultati pokazuju snagu brenda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „Brand Score“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekta odnosa potrošača prema brendu; od toga koliko ga često kupuju i koriste do emocionalnih aspekata koje najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije brenda u svijesti potrošača.