“Cherry mocha” najdekadentnija je boja koju možete odabrati za svoju zimsku manikuru
Tražite manikuru koja djeluje svečano, a opet sofisticirano? Cherry mocha mogla bi biti zimska nijansa koju ste čekali.Tamna, bogata i nedvojbe...
Jučer je u Zagrebu predstavljena nova hrvatska prirodna kozmetika Azena. Tom prigodom predstavljena je vizija brenda Azena, čija kvaliteta i vrijednost počivaju na nježnosti i ljubavi koju ova obitelj generacijama prikuplja, obrađuje i stvara u želji dobivanja kozmetičkih i ljekovitih proizvoda.
Vođeni vizijom djeda Antuna, osnivača Azene, misija je do danas ostala ista – približiti svim ljudima ljekovita svojstva prirode i bilja, te njihovu moć u zacjeljivanju duše i tijela.
Azena proizvodi prisutni su na našem tržištu već 35 godina, a ljubav prema ovim ljekovitim proizvodima danas uz svoju obitelj preuzela je odbojkašica, unuka djeda Antuna, Senna Ušić Jogunica, koja zajedno s obitelji, majkom Snježanom i bratićem Andrejom s istom strašću i entuzijazmom nastavlja voditi i širiti ovu obiteljsku tradiciju baš na način kako je i prije 35 godina započeo djed Antun.
Ususret ljetu predstavljena je i limitirana kolekcija proizvoda za ljeto (dostupna na webshop.azena.hr), dok su se predstavnici medija i prijatelji Azene pobliže mogli upoznati sa svim drugim proizvodima, njihovoj primjeni, učinkovitosti i djelotvornosti.
Azena brend naklonost brojne publike stekao je najviše kroz Azena biljnu mast – „kraljicu“ Azena proizvoda koja je već 35 godina njihov najprodavaniji proizvod, no sada je njihov asortima obogaćen brojnim proizvodima kao što su masažna ulja, biljni maslac za tijelo, sapuni, balzami za usne, balzami za njegu tijela, balzam za nakon brijanja i depilacije, baby balzam, biljne tinkture, čajevi, balzam nakon tetoviranja i brojni drugi.
U djelotvornost i ljepotu ovih proizvoda jučer su se uvjerile i brojne osobe iz društvenog života kao što su Ivana Roščić, Petra Kurtela, Mara Bratoš, Nera Stipičević, Mia Biondić, Loredana Bahorić, Tihana Harapin Zalepugin, OKO, Vedran Giriček, Tom Zanoški i brojni drugi.
„Proizvodi tvrtke Azena dijele se na skupinu dodataka prehrani i kozmetičkih proizvoda, a prisutni su na tržištu više od 35 godina. Biljke koje čine naše proizvode ručno se ubiru od strane naših dugogodišnjih suradnika i dobavljača, što jamči njihovu kakvoću i kvalitetu. Mikrolokalitet Hrvatske u Europi i mješavina mediteranske i kontinentalne klime, zajedno s visokim postotkom sunčanih dana u godini, čine našu floru izrazito bogatom esencijalnim uljima i hranjivim sastojcima. Proces obrade biljaka kojim dobivamo konačne proizvode slatka je obiteljska tajna, a nazivamo je AZENA EFEKT. Djedina biljna filozofija temelji se na obradi 32 jedinstvene biljke, od kojih svaka posjeduje jedinstvena i različita svojstva kojima utječu na ljudski organizam“, izjavila je Senna Ušić Jogunica.
Ono što AZENA proizvode čini jedinstvenima jest upravo taj više desetljeća dug proces učenja kako od Majke Prirode uzeti ono najbolje što nam pruža, te kojim načinima prerade dobiti najkvalitetnije pripravke za ljudski organizam. Kao tvrtka, ponosni su i na svoj dugotrajni odnos s hrvatskim dobavljačima najboljih biljnih sirovina koje koriste u svojim proizvodima.