U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Humanitarna kampanja Reci DA! nastavlja se obnovom još tri dječja doma kojima je osnivač Republika Hrvatska. Svoj doprinos možete dati kupnjom proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla Hrvatska te na taj način pomažete uljepšavanju dječje svakodnevice.
Humanitarna kampanja Reci DA! ove jeseni stiže u još tri dječja doma kojima je osnivač Republika Hrvatska. Među domovima kojima će kampanja Reci DA! omogućiti ljepšu svakodnevicu su i dva doma u Slavoniji – Dječji dom sv. Ana u Vinkovcima te Dom za djecu Lipik u kojima je na trajnom ili polutrajnom boravku smješteno oko 80 djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi.
Dom u Lipiku su u sklopu kampanje Reci DA! obišli i igrači Kluba hokeja na ledu Medveščak koji su, unatoč intenzivnoj hokejaškoj sezoni, zahvaljujući sportskom partnerstvu s Lidlom, odvojili vrijeme za druženje i razveselili djecu.
Pri tome su, zajedno s predstavnicima tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska djecu u predblagdanskom vremenu razveselili i proizvodima. Iz Lidla je u Dom stigla zaliha mliječnih proizvoda Pilos te slatkiši.
„Druženje s djecom u Dječjem domu Lipik nam je otopilo srca i za tih nekoliko sati provedenih s njima smo osjetili svu težinu iskustva koju nose i s kojom prerano odrastaju. U ime svojih suigrača pozivam sve koji su u mogućnosti da se pridruže humanitarnoj kampanji Reci DA! u trgovinama Lidla i omoguće ljepše odrastanje djeci koja su drugi dom pronašla u domovima u Lipiku i Vinkovcima. Čast nam je što smo i sami imali priliku podržati kampanju i dati svoj doprinos ljepšem odrastanju djece u domovima“, izjavio je Mike Glumac, kapetan momčadi zagrebačkih Medvjeda.
P&G je djecu, među kojima su većina tinejdžerske dobi, darivao svojim proizvodima za njegu tijela i kose te proizvodima za njegu rublja među kojima su Gillette, Gillette Venus, Old Spice te Pantene, a za potrebe Doma su donirani proizvodi Ariel i Lenor. Dom za djecu Lipik sredstva prikupljena u donaciji usmjerit će na uređenje stambenih jedinica za mlade koji se nakon izlaska iz Doma spremaju za samostalan život.
„Izdvojene stambene jedinice iznimno su važne za sustav u cjelini jer se mladi pripremaju za izazove koji ih očekuju kad prestanu biti štićenici doma. Trudimo se da im taj prijelaz bude što bezbolniji pa ih zbog toga nastojimo što bolje pripremiti. Sredstva prikupljena u kampanji Reci DA! namijenili smo uređenju stambene jedinice u Požegi koju koristi nekoliko štićenika“, pojasnio je ravnatelj Doma za djecu Lipik, Goran Nikleš.
U Dječjem domu sv. Ana u Vinkovcima smješteno je 46 djece i mladih u dobi od jedne do 20 godina. U dogovoru s ravnateljicom Doma obnavljat će se prostor dnevnog boravka koji se najviše koristi i u kojemu je potrebno zamijeniti dotrajali namještaj.
„Djeca se već vesele uljepšavanju prostora posebno kad su vidjeli kako je u potpunosti preuređen odjel za djevojčice u Domu A.G. Matoš u Zagrebu. Nadamo se da ćemo im uspjeti ispuniti želje i u novu godinu ući u osvježenom i uljepšanom prostoru u kojemu djeca borave najveći dio vremena“, izjavila je ravnateljica Dječjeg doma sv. Ana, Melita Pavošević.
Dječje domove u Vinkovcima i Lipiku posjetili su i predstavnici tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koji su uručili donaciju u proizvodima. Drugi dio humanitarne kampanje „Reci DA“ u svim trgovinama Lidla započeo je početkom listopada. Kupci se u kampanju mogu uključiti sve do kraja studenog kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinose prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Vinkovcima, Lipiku i Selcu.
U prvom valu kampanje Reci DA! za uljepšavanje svakodnevice djece u domovima prikupljeno je 166 tisuća kuna. Najveći dio donacije je utrošen na obnovu Dječjeg doma A.G. Matoš u Zagrebu u kojemu je u potpunosti obnovljen odjel za djevojčice. U domovima u Puli, Splitu i Osijeku su obnovljeni poludnevni, odnosno prostori za dnevni boravak djece.
Potporu kampanji Reci DA! pruža Ministarstvo mladih i socijalne politike, a svojim savjetima o uređenju u kampanji sudjeluje i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec.
U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska i koji će se obnavljati tijekom kampanje Reci DA! smješteno je 447 djece, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.