Barbara Matić: “Svaki dan prilika je da budem bolja nego jučer”
Hrvatska judašica svoje je ime ove godine upisala u povijest domaćeg sporta zahvaljujući zlatnoj medalji na Olimpijskim igrama u Parizu.Ovu će ...
Impozantnom spisku utjecajnih i uspješnih žena iz različitih oblasti iz cijelog regiona koje će učestvovati kao panelisti ili predavači na “Pro-Femine 2013”, svoj dolazak potvrdila je i Biljana Srbljanović, internacionalno uspješna dramska spisateljica koja živi na relaciji Beograd – Pariz – Baku a predstave po njezinim tekstovima igraju se širom svijeta.
Magazin “Ljepota i zdravlje” kao jedini regionalni ženski magazinski brend prisutan u svih šest država bivše Jugoslavije – 4. travnja ove godine u Hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizuje regionalnu žensku konferenciju “Pro-Femine 2013: Šta žene žele”.
Konferencija će okupiti 150 profesionalaca iz oblasti medija, marketinga, PR-a, komunikacije, umjetnosti, univerzitetskih profesora i studenata, predstavnika najutjecajnijih kompanija i medijskih agencija iz cijelog regiona.
U jednom od pet panela i četiri Case Study prezentacija izmedju ostalih učešće su potvrdili Vedrana Rudan, Biljana Srbljanović, Tanja Vehovec, Vesna Dedić, Aja Jung, Duška Jovanić, Senka Kurt, Suzana Trninić, Danica Vučenić, Snežana Dakić, Žana Poliakov, Sanja Purić, Ksenija Mijatović, dr Violeta Skorobać, Olivera Balašević, dr Lidija Rakočević, dr Nina Miteva, Biljana Cincarević, dr Aleksandra Novakov-Mikić i veliki broj drugih utjecajnih žena različitih profesija iz cijelog regiona.
Među moderatorima su – Ivan Stanković, “Communis”, Dragana Đermanović, “PRpepper”, Denis Kolundžija, “Dnevnik”, Igor Todorović, RTV Pink i Jelena Joksimović, “Ljepota i zdravlje”, BiH izdanje.
Na konferenciji će se polemisati o modi, zdravlju, estetskoj kirurgiji, “ženskom pismu”, trudnoći, problemima žena invalida, položaju LGBT-žena, razlikama u emancipaciji žena u dijelovima nekada zajedničke države i brojnim drugim temama koje zanimaju žene ali i medije, marketinške agencije i sve ostale koji se obraćaju ovom dijelu populacije i tržišta.
Autor: Life Content