Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Nakon predstavljanja prvih modela tamnih traperica, hrvatski brend Čehla pripremio je posebnu poslasticu za ljetne dane. Riječ je o novim Čehla modelima idealnim za ljeto. Brend koji karakteriziraju krojevi prilagođeni različitoj građi tijela, ovoga puta naglasak stavlja na udobnost i užitak nošenja. Kako bi što bolje dočarali najnovije modele snimili su i prvu kampanju u kojoj traperice predstavljaju stvarne žene. Katja, Lucija i Ana različitih su tipova građe i idealna su zaštitna lica ovog novog brenda koji svojim modelima oduševljava ljubitelje traperica. Veselu i prozračnu kampanju potpisuje Mario Poje, a nove Čehla apsolutni su must-have ove sezone.
Imaš dobre čehla! Vjerojatnije će kompliment glasiti: „Imaš dobre hlače!“, malo tko danas govori šatrovački. Ime možda zvuči nostalgično, ali brend Čehla zapravo je početak priče u kojoj više nećete čuvati one jedne „mršave traperice“ iz vremena kad su vam traperice dobro stajale, a u nadi da ćete jednog dana ponovno stati u njih. U toj ćete se priči osjećati i izgledati dobro u ovom, sadašnjem trenutku. Čehla nikako nisu zamišljene kao traperice „plus veličine“. Zamišljene su kao traperice vaše veličine, a prva kampanja posvećena je potvrđivanju te ideje.
Kratka potraga na društvenim mrežama za ženama koje nisu profesionalni modeli ali su ipak dovoljno odvažne stati pred fotoaparat i utjeloviti ideju brenda, rezultirala je neočekivano velikim brojem prijava i gotovo nemogućim zadatkom odabira. Katja Mataija, Lucija Boras i Ana Krupa prekrasne su i fotogenične djevojke, zaista pravi izbor za modele kruška kroja. S ležernim frizurama frizerke Ivane Mihelin, neutralnim make-upom visažistice Matee Musić i u bijelim muškim košuljama, svojim oblinama privlače pažnju samo na Čehla svijetle, pomalo retro plave traperice.
Mario Poje potpisuje minimalističku kampanju koja izvrsno objašnjava koncept brenda Čehla. Jednostavne i bezvremenske, to jesu samo traperice. Ali stvarno dobre traperice.