Judita Franković Brdar u potrazi za djetetom u sebi
Kiša je neumorno padala tjedan dana, no nedjeljno jutro bilo je djelomično suho, i ugodno prohladno. Judita Franković Brdar na snimanje j...
Najprodavaniji ženski izvođač novije hrvatske diskografije te najveća regionalna zvijezda, Severina, nekoliko je puta tijekom karijere punila najpoznatije koncertne dvorane širom regije, trijumfirajući s turnejom “Dobrodošao u klub”, koju su produkcijski mnogi svrstali uz bok turnejama svjetskih izvođača.
No, osim što ju na koncertima prati u stopu, mnogobrojna i vjerna publika Severinu odavno prati i na društvenim mrežama. Upravo ondje, videom nastalim tijekom snimanja kampanje za makedonski brand vode Pelisterka, odlučila je počastiti svojih milijun i pol pratitelja; njih čak 900 tisuća Facebook fanova te 600 tisuća Instagram followersa. Ove respektabilne brojke Severina na najbolji mogući način objašnjava dvjema rečenicama: ”Ljubav se ljubavlju vraća” te ”Volim što se volimo”. Upravo ti hashtagovi postali su zaštitni znak njezinih objava, a prihvaćeni su u tolikoj mjeri da se pod njima nalazi preko 100 tisuća objava Instagram korisnika.
Uz Facebook i Instagram, još jedna Severinina iznimno važna društvena platforma je YouTube kanal, na kojem, osim bogate kolekcije starih snimki, premijere doživljavaju i sve njezine nove pjesme i spotovi, stoga ne čudi kako je ukupan broj YouTube pregleda na tom kanalu prešao brojku od čak 250 milijuna.
Video: Darko Drinovac
Styling: Petar Trbović
Šminka: Dajana Pajkić
Frizura: Martin Posavec