Poznati svjetski brend donjeg rublja, Yamamay, mjesec studeni posvećuje tehnološkim inovacijama u službi ženske ljepote.
Sloganom “Innovation is sexy” pokrenuta je kampanja inspirirana udobnim i inovativnim proizvodima, čije nošenje jamči samopouzdanje.
Trud uložen u razvoj najkvalitetnijih komada donjeg rublja poseban je upravo zbog biometrijskih istraživanja proporcija i prianjanja materijala tjelesnoj figure, stoga je nova kolekcija izrađena od vrhunske talijanske Lycre za osjećaj iznimne udobnosti.
Moderna kolekcija u službi ženske ljepote predstavlja komade donjeg rublja i grudnjaka, elastične podstave i tajica, te bodija. Svaki komad odjeće dizajniran je u svrhu udobnosti te zaglađivanja i isticanja siluete, a dostupan je za sve proporcije tijela.
Osnovno donje rublje iz čiste funkcionalnosti prerasta u omiljen komad u vašem ormaru, u saveznika u zavođenju i osjećaju samopouzdanja.
Kampanjske fotografije prikazuju izbor osnovnih komada koji na najsenzualniji način predstavljaju najveće inovativnosti kolekcije jer je upravo tehnološka inovacija specifičnost Yamamaya na tržištu.
Modeli iz kolekcije ističu figuru ženskog tijela, čineći da se žene osjećaju ljepše, ugodnije i seksi više nego ikad. Vizija kampanje je da odjevni predmeti prikažu žensko tijelo kao zvijezde kampanje, zbog čega je Yamamay za interpretaciju linije izabrao upravo Giovannija Gastela, talijanskog majstora portreta čije su fotografije posveta ženskoj ljepoti i senzualnosti.