Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Grupa INTERSPORT ISI, čiji je dio INTERSPORT Hrvatska, prisutna je u regiji od 1999. godine. Do kraja prošle godine bila je dio Mercatora, da bi potom bila uspješno prodana globalnoj kompaniji Enterprise Investors. Promjena vlasništva i pristupa tržištu rezultirala je pozitivnim poslovnim rezultatima, što pokazuje promet u regiji koji je u 2016. godini premašio 107 milijuna eura. INTERSPORT Hrvatska prošle je godine zabilježio najveći rast prihoda od prodaje u regiji u iznosu od 23 posto, a isti se trend rasta očekuje i u budućnosti.
Brojeći 5.500 prodajnih mjesta u 46 svjetskih zemalja, INTERSPORT je vodeća maloprodajna mreža sportske opreme, odjeće i obuće, a ova globalna korporacija vrlo uspješno funkcionira i na lokalnoj razini. Grupa INTERSPORT ISI u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori broji 108 maloprodajnih objekata i gotovo 1000 zaposlenih, a uz to ima i 13 prodavaonica s franšiznim partnerima. U asortimanu su zastupljeni svi vodeći svjetski brendovi sportske opreme za različite sportske aktivnosti. Grupa INTERSPORT ISI potiče širenje maloprodajnih objekata diljem regije, s ciljem da se kvaliteta, trendovi i iskustva ovog svjetskog brenda primijene u cijeloj regiji.
Mag. Mateja Jesenek, direktorica Grupe INTERSPORT ISI, istaknula je kako im se s promjenom vlasništva otvorila prilika za daljnji rast i razvoj, što su pokazali i prvi potezi novog vodstva koji su učvrstili mjesto vodećeg trgovca sportskom opremom u regiji. Iako odvajanje od matične tvrtke nikad nije jednostavan potez, u INTERSPORTU očekuju pozitivne rezultate i nastavak pozitivnih trendova na hrvatskom tržištu. Jesenek je govorila i o prednostima koje će tvrtka osjetiti ovim povezivanjem te istaknula kako će daljnje unapređenje proizvoda i usluga, širenje tržišta, učinkovitije upravljanje resursima i poboljšanje kvalitete podići dosadašnje poslovne aktivnosti na konkurentniju razinu te osnažiti prepoznatljivost tvrtke, kako kod sadašnjih, tako i kod budućih korisnika. „Rast i razvoj temeljne su značajke naše strategije. U sinergiji s kompanijom Enterprise Investors postojeća rješenja i usluge podići ćemo na još višu razinu. Prvi korak nam je osnaženje maloprodajne mreže i lansiranje sportske franšize The Athlete’s Foot“, zaključila je direktorica Grupe INTERSPORT ISI.
Važan dio strateškog razvoja Grupe je i digitalni razvoj. Jesenek je govorila o razvoju suvremenog sustava internetske prodaje te istaknula kako žele dodatno približiti kupcima ponudu kvalitetne sportske opreme kroz sve Intersportove kanale pa tako i putem online kupovine. Upravo je zato u tijeku i priprema novog internetskog dućana koji će INTERSPORT Hrvatsku najesen pozicionirati kao prvu zemlju u regiji koja će imati tehnološki poboljšanu inačicu online dućana te kupcima omogućiti još bolje korisničko iskustvo.
Enterprise Investors je jedna od vodećih investicijskih tvrtki u srednjoj i istočnoj Europi. Aktivna od 1990. godine, tvrtka je podigla osam fondova, čija ukupna vrijednost kapitala prelazi dvije milijarde eura. Spomenuti fondovi uložili su 1,7 milijardi eura u 137 tvrtki različitih djelatnosti, a izašli su iz 114 tvrtki s ukupnim bruto prihodom većim od 2,5 milijardi eura.
Michal Kedzia, partner u tvrtki Enterprise Investors, odgovoran za ulaganje u INTERSPORT, izrazio je zadovoljstvo ovim strateškim partnerstvom i izjavio: “Veliki dio uspjeha kompanije Enterprise Investors jest prepoznavanje investicijskih mogućnosti koje će stvoriti rast i razvoj dodane vrijednosti za sve uključene. Upravo je takav potencijal prepoznat u spajanju s Grupom INTERSPORT ISI, stoga se veselim budućim zajedničkim uspjesima.”
INTERSPORT priča u Hrvatskoj započela je otvaranjem dućana u Puli 2000. godine, a do danas je narasla na 38 prodavaonica koje se protežu na više od 23 tisuće četvornih metara površine. INTERSPORT Arena Zagreb jedna je od tri najveće prodavaonice u regiji, kako površinom, tako i godišnjim prometom. INTERSPORT Arena na 1.800 m2 nudi bogati asortiman sportske opreme, odjeće i obuće s naglaskom na opremu za planinarenje i kampiranje, skijanje, fitness, nogomet, plivanje i biciklizam. Za potrebe kupaca Grupe INTERSPORT ISI u Hrvatskoj se brine 312 zaposlenika.
INTERSPORT do kraja ljeta planira u zagrebačkoj Petrinjskoj ulici otvoriti prvo prodajno mjesto s moderniziranim konceptom u regiji, čime je pokazano da se ozbiljno računa na potencijal hrvatskog tržišta. Novost je i razvijanje franšize The Athlete’s Foot, koja je otkupljena 2012. godine i koja se od tada intenzivno razvija na svim kontinentima. Riječ je o proizvodima prilagođenim svima koji u sportu žele poseban modni stil, što će prije svega privući nove mlade kupce. Brend specijalizirane obuće je već prisutan u 26 zemalja i ostvaruje značajan porast profita, a isto se očekuje i Hrvatskoj, gdje će se otvoriti tri The Athlete’s Foot prodavaonice te jedna specijalizirana prodavaonica istog brenda u Ljubljani.
Plan je da se u sljedećih pet godina dodatno ojača tržišna pozicija u Hrvatskoj, što u Grupi INTERSPORT ISI planiraju postići otvaranjem 12 novih poslovnica, koje će generirati i 70 novih radnih mjesta.