Ovako izgleda anti-age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
S čak pet brendova u TOP 15, Zvijezda je najsnažniji brend u Hrvatskoj. Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa – BRANDpuls*.
Najsnažniji je brend Zvijezdino suncokretovo ulje, koje je i u ovom valu na prvome mjestu, čime je potvrđeno kako je Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji brend i prvi izbor domaćih potrošača, a nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.
Zvijezda majoneze drže 4. mjesto, tvrdi margarin 8. mjesto, Zvijezda ketchup je na 11. mjestu, a na 14. mjestu je Margo.
“Izvrsni rezultati koje Zvijezda kontinuirano postiže u BRANDpuls istraživanju potvrda su našeg ulaganja u kvalitetu i fokusa da zadovoljimo potrebe potrošača, što nam oni vraćaju svojom vjernošću i na čemu im zahvaljujemo”, izjavio je Tihomir Adam, direktor društva Zvijezda plus.
Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu brenda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brendu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije brenda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.
IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore 2. val 2018.
*Indikator snage brenda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.