U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Što se kuhalo u radionici Žuje, INmusic festivala i Borova otkriveno je danas u kultnoj vukovarskoj tvornici mnogobrojnim ljubiteljima mode, dobre svirke i vrhunskog piva. Zahvaljujući udruživanju triju domaćih brendova, lansiran je must have proizvod jubilarnog INmusic festivala – limitirana serija gumenih čizama koje su predstavljene novinarima uz popularnu modnu blogericu Petru Nižetić i voditelja Ivana Vukušića. Limitirano izdanje festivalskih čizama neće se naći u slobodnoj prodaji, nego će različitim aktivacijama na društvenim mrežama, prije svega na Ožujsko Facebook stranici, biti podijeljeno najvjernijim fanovima Žuje, INmusica i Borova.
Jasmina Matiša, direktorica marketinga i istraživanja tržišta Borova, na događanju je izjavila: „U dobrom društvu nastaju genijalne ideje. Ovoga puta društvo su tri voljena hrvatska brenda – Žuja i Borovo uz odličnu muziku INmusic festivala. Žuja je „skuhala“ ideju, a mi čizmu. To je rezultat domaće poduzetnosti, snage i želje stavljanja osmijeha na lica naših fanova. Čizma od kaučuka vrhunske kvalitete izrađena je rukama naših zaposlenika u tvornici u Vukovaru. Iz Borova, Vukovara, šaljemo pozdrave i pozivamo – slušajmo vrhunsku glazbu, pijmo omiljeno hrvatsko pivo i gacajmo u Borovo gumenim čizmama.“
Da najjači domaći festival INmusic ide uz kultno Borovo i omiljenu Žuju istaknula je i Tina Puhalo Grladinović iz Zagrebačke pivovare: „Ponosni smo što smo dio ove uspješne priče koja se pokazala kao pun pogodak za sve koji vole vrhunsko osvježenje, dobru svirku i maksimalni festivalski užitak. Na ovu suradnju potaknula nas je želja da INmusic festivalu kao powered by sponzor damo dodatnu vrijednost
kroz društveno odgovorno djelovanje naše Žuje. Inspiraciju smo pronašli u vremenskim prilikama na nekoliko proteklih festivala, što je rezultiralo gumenim festivalskim čizmama proizvedenima s ponosom, vrijednim rukama zaposlenika Borova. Vjerujemo da smo podrškom najvećem i najpoznatijem domaćem proizvođaču obuće Borovu dodatno zbližili Žujine fanove s INmusic festivalom“.
Koliko su festivalske čizme nužne za osmišljavanje outfita na koncertima pod vedrim nebom dodatno je dočarala popularna modna blogerica Petra Nižetić, koja je predstavila pet odjevnih kombinacija inspiriranih izvođačima jubilarnog INmusic festivala. Osim što je pokazala kako festivalske čizme idu uz sve modne i glazbene stilove, prisutni su novinari na događanju mogli uživati u društvu uvijek raspoloženog voditelja Ivana Vukušića i omiljenu Žuju.
Direktor INmusic festivala Zoran Marić istaknuo je kako je turistički i kulturni doprinos INmusic festivala već poznat i neprestano raste. U 2014. godini festival je sudjelovao s čak 15 posto u ukupnom broju noćenja u Zagrebu ostvarenih u lipnju. Ovo najnovije partnerstvo, ističe Marić, uz gospodarstvenu važnost, uklapa se i u vrijednosti INmusic festivala kojima je cilj promocija i sudjelovanje u projektima društveno odgovornog djelovanja.
INmusic festival održava se od 22. do 24. lipnja 2015. godine na Jarunu u Zagrebu uz potporu Ožujskog piva kao powered by sponzora. Važnost ove najveće glazbene manifestacije u Hrvatskoj potvrdili su i mnogobrojni strani mediji, među kojima i National Geographic Traveler, koji ga je uvrstio među tri svjetska festivala koja treba posjetiti, dok je CNN dvije godine zaredom uvrstio INmusic među 50 najboljih festivala u svijetu.