Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Domaći modni brend Nitoya predstavlja kampanju nove kolekcije za aktualnu sezonu. Radi se o kolekciji haljina, jakni i kaputa u kojoj se kao ‘must have’ komadi posebno ističu sjajni baloner i voluminozni kaput nosivi kako na sportski tako i na glamurozno ženstveni način. Ulogu zaštitnog lica brenda Nitoya i aktualne kampanje izvrsno je utjelovila poznata kazališna i filmska glumica Iva Mihalić, koja je pokazala kako izvrsno pliva i u modnim vodama.
Jasna Jelusić i Petra Auguštin čine kreativni duo iza brenda Nitoya. Njihove mini serije unikatnih komada prepoznate su po minimalističkim krojevima s odmakom i uglavnom jednobojnim tkaninama. Nitoya komadi su bezvremenski te privlače hrabrije žene različite dobi i fizionomije. Jasna i Petra od početne ideje do finalne realizacije svaki komad izrađuju same tako da je posvećenost svakom detalju posebna i nemjerljiva. Stvaraju prema vlastitoj intuiciji i osobnosti njihovih kupaca.
Ulogu zaštitnog lica brenda Nitoya i aktualne kampanje pripalo je poznatoj kazališnoj i filmskoj glumici Ivi Mihalić. Zvijezda nadolazeće HBO-ove hit kriminalističke serije ”Uspjeh” i niza drugih filmskih i kazališnih uspješnica idealno je utjelovila ‘Nitoya type of woman’. „Nitoya type je na prvu primjetne karizme, moderna i hrabra, ona precizno zna što želi, stil joj je urođen, a elegancija refleks“, naglasila je Petra Auguštin iz kreativnog dvojca Nitoya.
„Kada sam dobila ponudu da budem zaštitno lice Nitoya kampanje, prvo sam sama sebi rekla ‘da, to je to, sve je na svom mjestu’. Inače volim modna snimanja, ali s Nitoyicama je posebno, za njih je dizajn i strast, i igra bez granica, uživaju u neprekidnom pronalaženju novih rješenja, pa ni ja nisam mogla nego uživati uz tu ekstra kreativnu ekipu“, objasnila je Iva Mihalić.
Najnovijom kolekcijom brenda Nitoya dominiraju haljine, jakne i kaputi u svim nijansama i teksturama crne, najčešće upotpunjeni srebrnim detaljima. Tkanine se protežu od umjetnog krzna i kože do vune te viskoznih i pamučnih jerseya. Kolekcija vjerno prati stil koji brend Nitoya njeguje od samog početka. Buntovno – elegantni komadi promišljeno utjelovljuju jednostavnu, a opet strukturalnu siluetu. Kolekcija je naglašeno nosiva u svim prilikama.
Kolekcija je dostupna u Nitoya showroomu na Novoj Vesi 72, a kreacije brenda Nitoya možete pronaći i u Vila shopu, Gajeva 25, Zagreb, Tiramol Concept Storeu u Zadru te Pentlja Concept Storeu u Ljubljani. Sjajne modele upotpunili su domaći dizajnerski brendovi nakita Lili’s, Martina Bradach Art Design i My Mon Mon. Uz glumicu Ivu Mihalić kampanju je realizirao i osmislio kreativni tim, tako je iza fotoaparata stajao Goran Čižmešija, o kosi se brinuo salon Ruža, make up kreirao Dalibor Šakić, produkciju potpisuje Tomislav Perić.