Cara Delevingne kanalizira Audrey Hepburn s odvažnim izborom šiški
Razmišljate li o skraćivanju svojih šiški, možda da biste rjeđe posjećivali svog frizera, Cara Delevingne debitirala je frizurom koja odiše retro š...
Marilyn Monroe će u našem sjećanju ostati puno duže nego bilo koja zavodljiva brineta. Ono što je karakteriziralo njezin izgled bile su crvene usne, bujne trepavice, blistava koža i odličan make-up, a sve to zahvaljujući visažistu Alanu Snyderu. Ovo su neke od najjednostavnijih metoda za ljepotu, prema riječima osobnog visažista Marilyn Monroe.
Vazelin kao osnova make-upa
Ideja da vazelin zamijeni dnevnu kremu možda je pod znakom pitanja. Ali, Monroe je to stalno tako upotrebljavala. Ona je imala izrazito suhu i tanku kožu i obožavala je instantni efekt hidratiziranosti, koji stvara vazelin. Njezina koža bila je sinonim za mladost, a posebno je blistala pod svjetlima reflektorima u studiju zahvaljujući vazelinu. Snyder bi dodao vazelin na jagodice i malo iznad obrva.
Na sljedećim stranicama pročitajte ostale trikove visažista Marilyn Monroe…
Pet nijansi ruža
Marilyn Monroe nije imala pune usne, ali je Snyder to uvijek prikrivao šminkom. On je stvarao prirodno punije usne, svojim znanjem. U središte usana stavljao je svjetlije nijanse crvene, a na rubove – tamnije. To bi stvorilo optičku varku dodatnog volumena, a nakon nanošenja ruža, dodao bi malo vazelina u rupicu na gornjoj i donjoj usni.
Kap ulja na kapcima
Marilyn Monroe bila je uvjerena da ne postoji ništa seksepilnije od sjaja. Snyder je sjaj stvarao pomoću kokosovog ulja ili vazelina.
Oči Grete Garbo
Za ovakav izgled očiju, Marilyn Monroe koristila je bijele nijanse sjenila koje je stavljala preko površine gornjeg kapka sve do obrva, i dodavala bi malo više bijele u unutrašnjim kutovima očiju, što je odavalo dubinu pogleda.
Četiri boje eyelinera
Za dnevnu šminku je dovoljan eyeliner – crni ili smeđi. Ali, Snyder je koristio samo dvije nijanse, koje je stavljao uvijek uz korijen trepavica. Uz to, stavio bi i crvenu točku u unutrašnjim kutovima očiju da bi ih vizualno rasporedio daleko jedno od drugog.
Rumenilo
Rumenilo za konturiranje lica danas ne iznenađuje nikoga, ali onda je to bilo nešto sasvim drukčije! Snyder je bio prvi visažist koji je koristio rumenilo. On je nanio ružičastu nijansu na vrh nosa. Zašto? Da vizualno bude precizniji.
Umjetne trepavice
Guste, jake i duge trepavice – to je ono što je Marilyn Monroe imala. Ali, ona nije htjela da to itko primijeti. Zato ih je Alan Snyder uvijek rezao točno napola i lijepio samo od sredine prema vanjskom kutu oka, dok su one bliže nosu uvijek bile kraće.
Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Splash News