Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Kreativni i marketinški stručnjaci iz Studija Nexus nedavno su se vratili iz Ukrajine, gdje su za poznatu korporaciju SUNInbev i njihov najpoznatiji brand Chernigivske pivo snimili foto-kampanju u sklopu velike kampanje za Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu 2014.
Nastavak je ovo uspješne suradnje hrvatske kreativne agencije Studio Nexus i ove ukrajinske tvrtke, koja traje već dvije godine. U ovom je razdoblju Studio Nexus osmislio nekoliko marketinških kampanja za Chernigivske pivo, dokazavši još jednom kako hrvatske kreativne agencije itekako imaju što ponuditi poznatim inozemnim kompanijama.
Nexus je za Chernigivske pivo izradio čitav kreativni koncept – od televizijskih spotova, materijala za vanjsko oglašavanje, fotografija, pa sve do letaka i promo-materijala.
Ovom su prillikom «Nexusovci» vodili produkciju foto-snimanja vizuala koji će biti korišteni tijekom narednih mjeseci u svrhu promoviranja Chernigivske piva kao službenog sponzora Svjetskog nogometnog prvenstva 2014.u Brazilu.