“Upoznavalice” je odlična nova društvena igra za vaš sljedeći date night
Osmisliti ideje za spojeve često nije jednostavno, posebno ako ste ograničeni s vremenom i iscrpljeni od posla i svakodnevnih obveza. Izlasci na ve...
Neke dnevne aktivnosti, za koje nam se čini da traju svega nekoliko sekundi, mogu nam nepovratno ukrasti veći dio vremena. Kad se zbroje te sve potrošene sekunde, ispada da veći dio dana gubimo na nevažne stvari. Tako, primjerice, čitajući nevažne poruke i mailove na dan gubimo dva,tri sata.
Čak 35 minuta na dan trošimo na odluku o tome što ćemo jesti, dok sedam minuta u danu trošimo na razmišljanje o vježbanju iako većina te misli nikad ne provede u djelo. Istraživanje na uzorku od 2000 ljudi pokazalo je kako više od 95 ispitanika barem pet minuta u danu provede čekajući u redu u dućanu, dok ih se 65 posto pet minuta u danu svađa s drugim ljudima. Gledajući TV, ljudi će u prosjeku potrošiti četiri sata na dan, dok će 96 minuta provesti surfajući internetom nevezano uz posao.
Na to kako trošimo vrijeme utječe i činjenica jesmo li u vezi ili smo slobodni. Tako, primjerice, prema američkim istraživanjima, ispada da samci svakoga dana troše 52 minute više od onih u vezama na edukaciju i rad na sebi. Samci troše 43 minute više na spavanje i higijenu, dok ljudi u vezi troše 41 minutu više na kućanske poslove.
Ljudi u vezama na poslu provedu 38 minuta više nego kolege bez obveza, dok samci utroše 40 minuta više na zabavu i sport. Razlika u spolovima najočitija je kod odabira dnevnih odjevnih kombinacija.
Što odjenuti žene će odlučivati 16 minuta, a muškarci 14 minuta. Oba spola će dio vremena provesti i na društvenim mrežama. Na Facebooku će boraviti oko 37 minuta u danu, dok će 10 minuta manje provesti na svojim računima na drugim društvenim mrežama. Mlađi preferiraju YouTube, pa na njemu provode 40 minuta na dan.
Samo na čekanje autobusa ili tramvaja 23 % ispitanika koji putuju javnim gradskim prijevozom u danu će nepovratno otići 15 minuta. Oko 57 % ispitanika vozača će više od pet minuta potrošiti na traženje parkinga. S druge strane, više od 28 % ispitanih na toaletu sjedi po 30 minuta i više.
Foto: Jacek Dylag (Unsplash)