Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
Jubilarna kolekcija za 30 godina posvećenosti ljepoti i zdravlju kože
S kolekcijom Ready to Bloom, brend jane iredale slavi 30. obljetnicu.
Jubilarna kolekcija sadrži dvije nove nijanse rumenila, dvije palete sjenila te Lip&Cheek balzam – u prštavim nijansama nadahnutima proljetnim bojama vrta u Berkshireu, koji je za Jane Iredale izvor nadahnuća.
Upravo u Berkshireu, u američkoj državi Massachusetts, sjedište je kompanije Jane Iredale, koja je osnovana 1994. i već je prvim proizvodom napravila preokret u poimanju dekorativne kozmetike. Bio je to prozračan mineralni puder u prahu Amazing Base, pod kojim koža može slobodno disati i zadržati prirodan izgled.
Amazing Base proizvodom Jane Iredale te 1994. u industriju ljepote uvela je posve novu kategoriju – mineralni make-up – kojom se šminka prestala svoditi samo na boje te je preuzela i njegujuću funkciju. Posebnost tog proizvoda u njegovoj je multifunkcionalnosti: to je 4-u-1 proizvod koji funkcionira kao puder, podloga, korektor i pruža zaštitu od UV zraka.
Upravo zbog dodanog SPF faktora, Amazing Base dobio je certifikat sigurnog proizvoda od strane američke zaklade Skin Cancer.
Na zagrebačkom obilježavanju obljetnice sudjelovali su članovi tima koji je u Hrvatskoj zadužen za distribuciju proizvoda jane iredale te međunarodna edukatorica brenda Ema Parsons, koja je brojnim predstavnicima medija, poznatim osobama i vjernim korisnicama opisala razvojni put kuće jane iredale.
“Posijali smo sjeme promjene i odnjegovali zajednicu žena koja ne pristaje na kompromise. Sve one izjednačavaju ljepotu i zdravlje kože, istodobno podižući svijest o njihovoj međusobnoj povezanosti”, izjavila je Jane Iredale povodom 30. obljetnice svog brenda.
Žena koja je promovirala clean kozmetiku davno prije nego što je to postao trend u svijet ljepote ušla je iz svijeta zabave. Kao casting direktorica i filmska producentica, na vlastite se oči uvjerila da mnoge glumice i glumci imaju problema s kožom zbog “konvencionalne” šminke.
Ideja da stvori visokodjelotvoran make-up koji će istodobno njegovati kožu vodila ju je u pokretanju brenda. U suradnji sa stručnjacima razvila je takve proizvode – koji ne sadrže umjetne mirise, konzervanse, bojila, talkove i druge potencijalno štetne sastojke.
U njihovim formulama isključivo su prirodni minerali i biljne esencije, a Jane Iredale jednako je beskompromisna po pitanju održivog razvoja, korištenja eko-ambalaže, kao i apsolutne zabrane testiranja proizvoda na životinjama u svim fazama proizvodnje.
Proizvode jane iredale preporučuju dermatolozi i estetski kirurzi jer su besprijekorni za prikrivanje nedostataka i umirivanje iritacija na koži, kao i za prikrivanje podljeva nakon estetskih zahvata. Oni se neprimjetno stapaju s tenom zahvaljujući velikom izboru boja i tekstura, koje su prilagođene različitim stanjima kože. Čak i onoj najosjetljivijoj.
“U svijetu u kojem se sve svodi na zabrane i ograničenja, Jane Iredale pokazala je da se ipak puno toga može. Šminka MOŽE funkcionirati bez štetnih sastojaka. Šminka MOŽE popraviti ne samo izgled nego i zdravlje kože. Šminka MOŽE istaknuti ono najbolje na ženi”, izjavila je gđa Jelena Batić, zastupnica brenda jane iredale i vlasnica DermaCare centara.
Proizvodi jane iredale u Hrvatskoj su dostupni u odabranim ljekarnama i salonima ljepote, prodavaonicama DermaCare i putem webshopa www.dermacare.hr.
Foto: PR