Znate li što je “tabletop dressing”? Ovaj stilistički trik spasit će vas u blagdanskom razdoblju
Znate li što je tabletop dressing? Možda već i prakticirate taj način odijevanja, no niste znali da ga ovako zovu na društvenim mrežama. Ovaj mali ...
Prijelazne jakne, toplija obuća i žuto lišće na ulicama Zagreba već su nam odavno najavili jesen, pa je njezine tonove kultna zagrebačka robna kuća NAMA odlučila pretočiti u tematiku još jednog eventa. Ovoga puta riječ je o proslavi suradnje s poznatim austrijskim brendom kvalitetnih cipela Högl, povodom čega je održan jesenski party u prostorima NAMA-e u Ilici 6.
“Izuzetno uspješna suradnja Högla i NAMA-e traje već više od 20 godina. Stoga smo organizirali ovaj jesenski event, ne samo da bismo proslavili obljetnicu već i tradicionalno predstavili jesensko-zimsku kolekciju ovoga brenda“, izjavila je Brankica Filipaj Mišić, izvršna direktorica nabave i marketinga robne kuće NAMA.
Uspješna suradnja između zagrebačke robne kuće i austrijskog brenda traje više od 20-ak godina, a donijela je, ne samo značajne vrijednosti koje će se njegovati i u idućim godinama nego i mnoštvo prilika za rast i razvoj brenda i ove robne kuće. Eventu je prisustvovao Walter Breuer, globalni direktor prodaje Högla, koji je zahvalio svima na dolasku te naglasio koliko je zadovoljan suradnjom i prezentacijom nove kolekcije.
Högl je svojom sezonskom obućom već napunio police robne kuće pa su se posjetitelji mogli upoznati s asortimanom koji im donosi ovogodišnja Högl jesensko-zimska kolekcija. Emocija, evolucija, ekscentričnost, fokus na detalje i naglasak na bojama tematski su trendovi kolekcije za 2022./2023. godinu, a riječi koje opisuju kvalitete ove obuće su izražaj, profinjenost, udobnost i funkcionalnost.
“Joie de vivre” izreka je koja karakterizira novu Högl kolekciju. Dani hladnog minimalizma su iza nas, došla je nova, veselija faza, faza buđenja, osobnog razvoja i novih ostvarenja. U skladu s tim, Högl ove sezone utjelovljuje svježe, nove trendove, a modernim materijalima i detaljima postiže snažan izgled. Udobnost je dalje najveći prioritet, uz dodani glamurozni izgled te funkcionalnost koja je zimi izrazito važna. Od Weekend kolekcije, koja se može nositi u gotovo svim prilikama, do glamurozne, svjetlucave elegancije uz neizostavnu udobnost nošenja – to je Högl!”, naglasila je Daniela Živković, area managerica Högla.
Mediji i uzvanici na ovoj su proslavi mogli uživati u personaliziranim slasticama brenda Högl te se opustiti uz zvukove DJ Idris. Trenutak iznenađenja bila je operna diva Antonella Malis, koja već tradicionalno nastupa na Högl eventima, a svojim je iznimnim glasom i izvedbom upotpunila atmosferu ovog čarobnog jesenskog eventa koji obilježava divnu suradnju.
Foto: PR