Ivana Legin: Je li vaša priča o novcu razlog zašto nemate novaca?
Svaki novčić ima dvije strane, pa tako i novčić vaše financijske situacije koju sada u ovom trenutku živite. Jedna strana novčića su alati financij...
Zaposleni se mogu na osnovu odnosa prema radu podijeliti u dvije skupine: oni koji rade jer vole raditi i one koji rade isključivo zbog privilegija. Ovisno o tome u koju grupu vi pripadate, ovisi i to hoćete li baš vi biti osoba koju će vaš šef unaprijediti.
1. Radnici zbog privilegija
To su zaposleni koji uvijek žele znati kada će dobiti povišicu, unaprjeđenje, ili nešto što im koristi. Oni nikad ne ostaju prekovremeno, pa se po njima može naviti sat jer su jasni pokazatelji kraja radnog vremena.
2. Radoholičari
To su zaposleni na koje možete računati. Oni su uvijek uz svoje nadređene i kolege. Ovaj tip radnika brine se o tome da posao bude završen, ne zadržavajući se samo na svom zadatku, već i izvan, gdje god mogu pomoći i kad god je to potrebno. Oni preuzimaju pritisak od svojih nadređenih. To je tip zaposlenog koji kaže: “Hoćeš li me pustiti da se ja pobrinem za to, tako da ti možeš raditi nešto drugo?”. Ovo su upravo radnici koje poslodavci žele unaprijediti. Osim direktora, i među drugim zaposlenima ovi radnici imaju široko poštovanje. Oni će primijetiti kad njihov suradnik ima neke privatne probleme i potrudit će se da uskoče i pomognu.
Nemojte shvatiti pogrešno. Da bi vas vaš nadređeni unaprijedio, vi ne trebate ostajati svaki dan prekovremeno i raditi svačiji posao, već imati tip ličnosti i radnu etiku koja kaže: “Ako nešto treba napraviti, ja sam tu da pomognem”. Vrijedni i savjesni radnici će uvijek dobiti ono što zaslužuju.
Izvor: bizlife.rs