“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Gotovo svi ručni satovi s kazaljkama u reklamama namješteni su na isto vrijeme, 10 sati i 9 minuta (u nekim slučajevima sa sitnom razlikom, na 10 sati i 10 minuta, ili na 1 sat i 50 minuta). Riječ je o nepisanom pravilu marketinga kojim se ističe marka sata te potiče kupce na kupnju.
Naime, ime proizvođača najčešće se nalazi na gornjem dijelu sata, a kada se kazaljke namjeste na 10 sati i 9 minuta, savršeno uokviruju to ime te ga tako ističu, piše The New York Times.
Osim toga, tako namještene kazaljke rade oblik smajlića koji kod kupaca budi pozitivnu “vibru”, te ih tako proizvođači potiču da kupe sat.