Zagrebačko psihološko društvo podijelilo savjete za umirivanje nakon traumatičnog događaja
Stravični događaj koji se odvio u zagrebačkom kvartu Prečko šokirao je Hrvatsku. Nezamislivo je uopće pomisliti kako se osjećaju djeca i roditelji,...
Žene i ogledalo imaju jedan poseban odnos o kojem bi se mogle napisati knjige, no činjenica je da je čak polovina žena nezadovoljno svojim izgledom, što je natjeralo britansku vladu da pokrene kampanju za samouvjerenost žena.
Čak 88 posto žena vjeruje da je osnova samouvjerenosti dobar izgled, tako da je više nego očito da postoji velik broj žena s niskom razinom samoupouzdanja, što razorno djeluje na njihove živote.
Kampanja je pokrenuta kako bi se vizija ljepote koju promiče mainstream kultura i mediji promijeni i da vanjski izgled više ne bude glavni faktor koji gradi samopouzdanje, već osjećaj da ste zadovoljni sami sa sobom.
Općenito, najviše žena počinje imati problema sa samopouzdanjem kad uđe u četrdesete, jer se tada teško mogu uspoređivati s mlađim ženama, a upravo je to doba kad je potrebno prihvatiti svoje tijelo i promjene na njemu s veseljem i mirom.
Za sve je kriva, naravno, kozmetička industrija koja svojim promoviranjem vječne mladosti ostavlja negativne posljedice na psihu žena koje bi trebale koristiti njihove proizvode.
Izvor: LifeContent
Foto: Guliver/Getty images