Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Reklamne kampanje francuskih brendova oduvijek su bile glavne teme razgovora zbog erotskog sadržaja koji je često bio dio njihova oglašavanja. Kada je Tom Ford 2000. godine odlučio snimiti reklamu za parfem sa Sophie Dahl, gdje je ona potpuno gola pozirala na plavom baršunu, javnost se šokirala. Nakon toga, YSL je odlučio poslati jasnu poruku javnosti sa svojom novom kampanjom, a ona je glasila: „Seks, droga i rock n’roll“.
Marlyn Manson, Courtney Love, Kim Gordon Beck bile su samo neke od zvijezda koje su se pojavile u kampanjama Saint Laurenta, no kampanja gdje su zaštitna lica bili modeli Natalie Westling i Nastya Sten izazvala je bijes javnosti zbog ekstremne mršavosti modela koji su se pojavili na fotografijama.
Dolaskom novog kreativnog direktora Anthonyja Vaccarelloa, koji je poznat po seksi dizajnu, nastavila se priča erotske vizije brenda, gdje su njegove kampanje bile ukrašene senzualnošću.
Za kolekciju jesen/zima 2017. modeli su bili oskudno odjeveni, što je naišlo na neodobravanje i ogorčenje javnosti.
IPPV, regulatorno tjielo za oglašavanje u Francuskoj, klasificirali su slike kao ponižavajuće i zatražili od brenda da ih uklone ili izmjene poruke koje šalju javnosti, a osobito ženama.
Lorena Markoč