Ako su vam dosadili tamnocrveni nokti, ovo je sljedeća chic nijansa koju morate probati
Ova tamna, umirujuća nijansa brzo stječe popularnost među it djevojkama zbog svoje čarobne moći da fantastično dočara sezonu u kojoj se nalazimo na...
Ovo nismo očekivali
Julia Roberts poznata je kao jednostavna osoba, ali nismo očekivali da je njezina rutina njege kože toliko minimalistička. Sigurni smo da većina vas nanese na lice više kozmetičkih proizvoda, čak i kad žurite na posao.
Julia Roberts zrači jedinstvenom kombinacijom ljepote, talenta i karizme što ju stvrstava u glumačke ikone. Njezina je ljepota bezvremenska – istodobno i klasična i moderna – blistave oči, sjajna koža i osmijeh za poželjeti.
Možda biste rekli da provodi sate pred ogledalom prije nego ujutro izađe iz kuće. Ali istina je potpuno drukčija. Glumica ljepotu definira kao “radost”, kako je otkrila za online časopis Viva dodajući da je njezina jutranja njega kože krajnje jednostavna.
View this post on Instagram
“Definitivno bih je mogla poboljšati”, dodala je Julia, a zatim otkrila: “Operem zube. To je uvijek broj jedan.”
Tu su i koraci koje radi kad ima malo više vremena za brigu o sebi. “Kad nisam u žurbi, koristim Lancômeov Mousse Radiance Clarifying pjenušavi čistač i masku Hydra-Intense. Dakle, ako poželim unijeti malo luksuza u svoju njegu, to volim napraviti”, rekla je Lancômeova ambasadorica.
“Ali inače ću samo oprati zube i lice te nanijeti kremu za sunčanje”, naglasila je.
Što se tiče SPF-a po njezinom izboru iako postoji mnogo krema za sunčanje, Julia je 2017. godine izjavila za “People Magazine” da se oslanja na Shadeov SPF 30+ za potpunu UV zaštitu – i za sebe i za svoju djecu – nazvavši ga “čarobnim”. I nije jedina osoba koja voli ovu kremu za sunčanje jer je navodno stalno rasprodana.
View this post on Instagram
Glumičina rutina zapravo igra ulogu u relativno velikom trendu njege kože – minimalizam u njezi kože. Ideja koja stoji iza trenda jest koristiti manje proizvoda, dajući prednost onim esencijalnim koracima koje vaša koža treba, a ne proizvodima u trendu koje želite dodati, a koji, iako zabavni, zapravo nisu nužni.
Foto: Dimitrios Kambouris/Staff, Getty Images North America